• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Comprehension and Miscomprehension of Print Communication: Investigation of Mass Media Magazines

    The Comprehension and Miscomprehension of Print Communication by Jacoby, Jacob; Hoyer, Wayne D.;

    Investigation of Mass Media Magazines

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 21.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 505 Ft (10 005 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 101 Ft off)
      • Kedvezményes ár 8 404 Ft (8 004 Ft + 5% áfa)

    10 505 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 1987. október 1.

    • ISBN 9780805801439
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem298 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 550 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    First Published in 1987. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

    Több

    Hosszú leírás:

    First Published in 1987. To writers and visualizers, this study sets a range of expectations for comprehension and miscomprehension—pointing the finger of caution that even what seems the simplest of language can be misunderstood, but also calling forth their best efforts, because this benchmark study shows that some communications can be much more successful than others and there is usually room for improvement. To advertisers, the study says that perhaps we often take comprehension too much for granted, being satisfied when consumers respond with something in the general area of our message, rather than in the precise area of what is meant. To academicians, the study gives reliable reference points for thought and dialogue among themselves and the advertising and publishing communities. It underlines what intuitive editors and writers have always known but have not always practiced: that words and ideas are fragile—handle with care if you hope to deliver them intact from one mind to another.

    "While there is room for quibbling on some points, the fact is that this study represents the best empirical evidence currently available on the comprehension of printed advertising and editorial content. It provides a baseline of sorts against which to work in succeeding research."
    &&&8212;Publishers' Auxilliary

    "This is not simply another study of television commercials. For the first time we have a broad-based comparative study, measuring the comprehension and miscomprehension of television commercials, local and network news shows, popular adventure series, serial-type mystery shows, and public service announcements."
    &&&8212;Alfred J. Seaman
    Graduate School of Business Administration, NYU

    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART I: INTRODUCTION Chapter 1. The Historical Context PART II: CONCEPTUAL ANDMETHODOLOGICAL UNDERPINNINGS Chapter 2: Conceptual Foundations Chapter 3. Methodology PART III: THE FINDINGS AND THEIR IMPLICATIONS Chapter 4. Findings Chapter 5. Conclusions, Implications, and Future Directions

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    The Comprehension and Miscomprehension of Print Communication: Investigation of Mass Media Magazines

    Internet of Things and Its Applications

    Nandan Mohanty, Sachi; Chatterjee, Jyotir Moy; Satpathy, Suneeta

    62 125 Ft

    49 700 Ft

    The Comprehension and Miscomprehension of Print Communication: Investigation of Mass Media Magazines

    Intersections between Feminist and Queer Theory

    Richardson, D.; McLaughlin, J.; Casey, M.; (ed.)

    19 966 Ft

    17 570 Ft

    20% %kedvezmény
    The Comprehension and Miscomprehension of Print Communication: Investigation of Mass Media Magazines

    Progress in the Neurosciences and Related Fields: Orbis Scientiae

    Kursunoglu, Behram; Widmayer, Susan M.; Hui, Chui-Shuen;

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    The Comprehension and Miscomprehension of Print Communication: Investigation of Mass Media Magazines

    Thomas Pynchon in Context

    Dalsgaard, Inger H.; (ed.)

    52 074 Ft

    46 867 Ft

    20% %kedvezmény
    The Comprehension and Miscomprehension of Print Communication: Investigation of Mass Media Magazines

    Advances in Computer Methods and Geomechanics: IACMAG Symposium 2019 Volume 1

    Prashant, Amit; Sachan, Ajanta; Desai, Chandrakant S.

    155 319 Ft

    124 255 Ft

    next