• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

    Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism by Chhabra, Deepak;

    Sorozatcím: Routledge Critical Studies in Tourism, Business and Management;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 749 Ft (25 475 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 350 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 399 Ft (20 380 Ft + 5% áfa)

    26 749 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2015. április 10.

    • ISBN 9781138880733
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 385 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 25 Illustrations, black & white; 15 Halftones, black & white; 10 Line drawings, black & white; 25 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book first explains the dynamics of cultural heritage with its authenticity underpinnings, marketing, and tourism, and proposes a strategic praxis drawn from core sustainable principles.

    Több

    Hosszú leírás:

    Cultural attractions play an important role in tourism at all levels, and attract huge numbers of tourists interested in heritage and the arts. Cultural Heritage Tourism has positive economic and social impacts but can also have negative impacts on communities and regions. This book draws together and links ideas of tourism from sustainable marketing perspectives and embeds it within a heritage management setting. Through a discussion and analysis of existing literature and practices this book aims to propose a marketing strategy framework grounded in sustainable principles that can be used to sustain and preserve the authenticity of cultural heritage for future generations, whilst appealing to the suppliers, the regulators, and the consumers.


    The book first explains the dynamics of cultural heritage with its authenticity underpinnings, marketing, and tourism, and proposes a strategic praxis drawn from core sustainable principles. This is followed by a pragmatic examination of the proposed framework from the shaper’s (provider’s) perspective. The material presented in this book is not merely an agglomeration of documented secondary research, but the theoretical concepts are grounded in empirical research and interactive discussions with students and the travel and tourism industry. A variety of heritage institutions across the globe are used as starting points to test the applicability of the proposed paradigm: these include museums, historic house museums, heritage hotels/resorts, festivals, and heritage merchandize.


    This is a timely offering to a growing and vibrant area of research; what is most pertinent is that it is a thorough and fresh take on the topic with primary research included. It will find a place in student materials for a variety of courses and it should be read by practicing academics and researchers.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Marketing of Heritage Tourism  2. Setting a Sustainability Stage for Heritage Tourism  3. Strategic Sustainable Heritage Tourism Marketing Model  4. Museums  5. Historic House Museums  6. Heritage Hotels  7. Festivals  8. Heritage Merchandize  9. Future of Sustainable Marketing in Heritage Tourism: Contemplation and Challenges

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

    Parental Engagement and Early Childhood Education Around the World

    Garvis, Susanne; Phillipson, Sivanes; Harju-Luukkainen, Heidi;(ed.)

    76 440 Ft

    61 152 Ft

    Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

    Bilanzskandale: Delikte und Gegenmaßnahmen

    Peemöller, Volker H.; Krehl, Harald; Hofmann, Stefan;

    33 159 Ft

    Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

    Welt der Zahl - Ausgabe 2014 für Bayern: Arbeitsheft 3

    Baumgartner, Karin; Dröse, Ingrid; Klebe, Karin;, Hönisch, Kurt; Rinkens, Hans-Dieter; Träger, Gerhild; (ed.)

    4 665 Ft

    Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

    When Dinosaurs Die: A Guide to Understanding Death

    Brown, Laurie Krasny

    9 338 Ft

    8 592 Ft

    Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

    Small Town Author

    Erickson, John R.;

    10 505 Ft

    9 455 Ft

    Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

    Politische Soziologie: Handbuch für Wissenschaft und Studium

    Endreß, Martin; Rampp, Benjamin; (ed.)

    41 060 Ft

    Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

    Rude, Crude, and Tattooed: Zits Sketchbook Number 12 Volume 17

    Borgman, Jim;Scott, Jerry

    4 569 Ft

    4 203 Ft

    next