• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sustainable Business: Managing the Challenges of the 21st Century

    Sustainable Business by Fischer, Manuel; Foord, Daniel; Frecè, Jan;

    Managing the Challenges of the 21st Century

    Sorozatcím: SpringerBriefs in Business;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 32.09
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 309 Ft (12 675 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 662 Ft off)
      • Kedvezményes ár 10 647 Ft (10 140 Ft + 5% áfa)

    13 309 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. május 18.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031253966
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem142 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 256 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVIII, 142 p. 48 illus., 45 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 463

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This open access book is a compact guide to the development of sustainable business, which has become the central concept in discussions about the future development of humanity and planet earth. It provides basic terminology and concepts on sustainable business and offers insights into a new management paradigm that integrates social and environmental dimensions into business models, strategies, and operations. New business concepts such as the donut economy, the circular economy, social innovation and sustainable leadership are introduced and the book outlines how they influence the way we run businesses today and in the future. This book lays the foundation for new management thinking in business and academia, making it a essential reader for professionals and students alike.

    Több