Sustainability in Creative Industries
Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3
Sorozatcím: Advances in Science, Technology & Innovation;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 235.39
-
97 628 Ft (92 979 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 526 Ft off)
- Kedvezményes ár 78 102 Ft (74 383 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
97 628 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. április 18.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031527258
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem261 oldal
- Méret 279x210 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk X, 261 p. 246 illus., 210 illus. in color. Illustrations, black & white 555
Kategóriák
Hosszú leírás:
In this volume, sustainable creative industries become a beacon for innovative change, forging a path towards a conscious, harmonious world. This volume offers a panoramic view of the future, where innovations in fashion and visual media blend seamlessly with a commitment to a more sustainable and impactful world. More specifically, this volume explores the compelling interplay of sustainability, creativity, and advocacy, casting a spotlight on the transformative potential within fashion and visual media. It embarks on a journey through the innovative landscapes of fashion, where sustainability takes center stage, through an exploration of genderless mode development, contemporary patterns, and reimagined design strategies that breathe new life into tradition. As readers explore the chapters within, the symbiotic relationship between visual media and sustainability emerges, further delve into the evolution of visual communication design and the potency of Instagram microblogs in shaping perceptions and awareness. Furthermore, the role of design in disseminating critical information during disasters is unveiled and the ways in which narrative methods can ignite meaningful change explored.
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1: Introduction.- Part 2: Sustainability in the Fashion Industry.- Part 3: Design Innovations and Cultural Sustainability.- Part 4: Explorations of Multi-Dimensional Advocacy through Media and Design.
Több
Women's Lives: Multicultural Perspectives: Multicultural Perspectives
24 838 Ft
22 354 Ft
Praxishandbuch der Immobilien-Projektentwicklung: Akquisition, Konzeption, Realisierung, Vermarktung
Standardising English: Norms and Margins in the History of the English Language
14 327 Ft
12 895 Ft