Studie Digital Data Insights 2018
Status Quo, Trends und Perspektiven
Sorozatcím: Medien und Management;
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 39.00
-
16 175 Ft (15 405 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 809 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 366 Ft (14 635 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 175 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Reguvis Fachmedien
- Megjelenés dátuma 2018. április 20.
- ISBN 9783846209394
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem17 oldal
- Méret 210x150x5 mm
- Súly 60 g
- Nyelv német 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Aktuelle Bestandsaufnahme und Zukunftspotenziale der Datennutzung und -analyse im Marketing
TöbbHosszú leírás:
Mit der Digital Data Insights Studie von Professor Dr. Jürgen Seitz und Christian Sauer wollen die Autoren die Sicht der Praktiker, Experten und Entscheider auf das Thema Daten abbilden.
Was denken die Macher über die richtigen Strategien und Taktiken im Umgang mit Daten? Welche praktischen Herausforderungen haben die Macher? Und wo liegen die Chancen in den nächsten Jahren?
Was die Studie zeigt, macht Mut. Customer Centricity gewinnt weiter an Bedeutung. Daten und die zugehörigen, durch Analytics generierten, Insights befeuern dies. Es geht meist um eine bessere, personalisierte User Experience. Unternehmen profitieren durch bessere Conversion- Raten und damit von mehr Absatz.
Die Experten sehen die Investitionsfreude ungebrochen: First-Party-Daten, Erlangen von mehr Data Ownership, Generierung von Opt-ins und natürlich Sicherstellung von Gesetzeskonformität.
Tartalomjegyzék:
Aus dem Inhalt: Highlights der Studie
- Begeisterung für Daten und Insights ungebrochen
- Daten und Analytics befeuern die Customer Centricity
- Mehr Absatz und bessere Conversion
- Data Ownership und First
-Party
-Daten als Wettbewerbsvorteile
- Datenabfl uss/Data Leakage als großes Problem
- Opt
-ins als Verteidigungsstrategie
- Die DSGVO und die ePrivacy
-Richtlinie als Hemmfaktoren
- Personalisierung und Nutzer
-Experience als wichtige Use Cases
- Problembewusstsein ist vorhanden
- Best
-of
-Breed
-Ansatz wird bevorzugt
Studie Digital Data Insights 2018: Status Quo, Trends und Perspektiven
16 175 Ft
15 366 Ft
Personal Values and Managerial Behaviour: A Comparative Analysis from Central Europe
22 599 Ft
19 887 Ft