• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Marketing in Hospitality & Tourism: Building a SMART Online Agenda

    Strategic Marketing in Hospitality & Tourism by Chhabra, Deepak;

    Building a SMART Online Agenda

    Sorozatcím: Hospitality Tourism and Marketing Studies;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 212.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        101 755 Ft (96 910 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 10 176 Ft off)
      • Kedvezményes ár 91 580 Ft (87 219 Ft + 5% áfa)

    101 755 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Nova Science Publishers, Inc
    • Megjelenés dátuma 2015. április 1.

    • ISBN 9781634820721
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem275 oldal
    • Méret 260x180 mm
    • Súly 656 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book is a grand probe into the dynamic and evolving nature of strategic marketing in the hospitality and tourism industry. Strategic dimensions of marketing are presented and Internet is treated as an important part of the strategic marketing iceberg to promote a hybrid marketing stance by incorporating traditional marketing techniques. Multiple components of marketing are identified to formulate a strategic online marketing model that is resilient and holds potential to adapt as contemporary environments change. This book is unique in that it proposes a broader treatment of online marketing initiatives by integrating its various dimensions and treating social media both as a cash cow and as a crucial investment tool within an integrated tourism system environment. Special insights are offered on sustainability perspectives/initiatives, contemporary social media marketing strategies, and growth of mobile systems. The distinct characteristics of this piece of scholarly work lie in its: 1) update of the most recent progress made in the field of strategic marketing with special emphasis on online marketing strategies, 2) presentation of a strategic online marketing model that embraces a holistic tourism systems approach, 3) offering global insights into the manner strategic on-line marketing perspectives are pursued by different tourism sectors, and 4) developing a smart marketing paradigm that integrates different tourism sectors to promote value chain offerings in a sustainable manner. Particularly, this book makes a unique contribution to existing literature by furthering the strategic online marketing model to embrace a smart systems perspective.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    For Complete Table of Contents, please visit our website at: https://www.novapublishers.com/catalog/product_info.php?products_id=53582

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Strategic Marketing in Hospitality & Tourism: Building a SMART Online Agenda

    Concepts We'll Ponder: Identity, Improvisation, and Community in the Phish Experience

    Jenkins, Stephanie C.; Dollar, Natalie J.; Reason, Dana

    45 386 Ft

    36 309 Ft

    20% %kedvezmény
    Strategic Marketing in Hospitality & Tourism: Building a SMART Online Agenda

    Rural Public Librarianship

    Thiele, Jennifer

    13 372 Ft

    10 697 Ft

    Strategic Marketing in Hospitality & Tourism: Building a SMART Online Agenda

    Indian Law Stories

    Goldberg, Carole E.; Washburn, Kevin K.; Frickey, Philip P.;

    28 203 Ft

    25 947 Ft

    Strategic Marketing in Hospitality & Tourism: Building a SMART Online Agenda

    The Lives of Angels

    Swedenborg, Emanuel; Dole, George F.; Cooper, Lisa Hyatt;

    5 733 Ft

    5 160 Ft

    20% %kedvezmény
    Strategic Marketing in Hospitality & Tourism: Building a SMART Online Agenda

    Musical Theatre: A Workbook for Further Study

    Henson, David; Pickering, Kenneth

    13 372 Ft

    10 697 Ft

    Strategic Marketing in Hospitality & Tourism: Building a SMART Online Agenda

    Sprache, Literatur, Kultur: Translatio delectat: Festschrift für Lothar Cerny zum 65. Geburtstag

    Bauer, Matthias; Pfeiffer-Rupp, Rüdiger; Sasse, Claudia;(ed.)

    16 548 Ft

    15 721 Ft

    next