Strategic Marketing in Hospitality & Tourism
Building a SMART Online Agenda
Sorozatcím: Hospitality Tourism and Marketing Studies;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 212.99
-
101 755 Ft (96 910 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 10 176 Ft off)
- Kedvezményes ár 91 580 Ft (87 219 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
101 755 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Nova Science Publishers, Inc
- Megjelenés dátuma 2015. április 1.
- ISBN 9781634820721
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem275 oldal
- Méret 260x180 mm
- Súly 656 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book is a grand probe into the dynamic and evolving nature of strategic marketing in the hospitality and tourism industry. Strategic dimensions of marketing are presented and Internet is treated as an important part of the strategic marketing iceberg to promote a hybrid marketing stance by incorporating traditional marketing techniques. Multiple components of marketing are identified to formulate a strategic online marketing model that is resilient and holds potential to adapt as contemporary environments change. This book is unique in that it proposes a broader treatment of online marketing initiatives by integrating its various dimensions and treating social media both as a cash cow and as a crucial investment tool within an integrated tourism system environment. Special insights are offered on sustainability perspectives/initiatives, contemporary social media marketing strategies, and growth of mobile systems. The distinct characteristics of this piece of scholarly work lie in its: 1) update of the most recent progress made in the field of strategic marketing with special emphasis on online marketing strategies, 2) presentation of a strategic online marketing model that embraces a holistic tourism systems approach, 3) offering global insights into the manner strategic on-line marketing perspectives are pursued by different tourism sectors, and 4) developing a smart marketing paradigm that integrates different tourism sectors to promote value chain offerings in a sustainable manner. Particularly, this book makes a unique contribution to existing literature by furthering the strategic online marketing model to embrace a smart systems perspective.
TöbbTartalomjegyzék:
For Complete Table of Contents, please visit our website at: https://www.novapublishers.com/catalog/product_info.php?products_id=53582
Több
Strategic Marketing in Hospitality & Tourism: Building a SMART Online Agenda
101 755 Ft
91 580 Ft
Indian Law Stories
28 203 Ft
25 947 Ft