• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Stahl im Film: Ein Medium der Unternehmenskommunikation im europäischen Vergleich

    Stahl im Film by Rasch, Manfred; Ziegler, Dieter;

    Ein Medium der Unternehmenskommunikation im europäischen Vergleich

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 27.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        11 198 Ft (10 665 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 560 Ft off)
      • Kedvezményes ár 10 638 Ft (10 132 Ft + 5% áfa)

    11 198 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Aschendorff Verlag
    • Megjelenés dátuma 2024. október 4.

    • ISBN 9783402250525
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 18x177x247 mm
    • Súly 717 g
    • Nyelv német
    • 601

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Einer der Motoren für die Industrielle Revolution in Europa war die Stahlindustrie. Mit dem Übergang vom Holzkohle- zum Kokshochofen sowie von der "handwerklichen" zur "industriellen" Stahlproduktion durch Bessemer-/Thomas- und Siemens-Marin-Verfahren wuchsen die Gewinne in der Stahlindustrie enorm an, so dass die Branche viele Jahrzehnte hindurch kostspielige neue Verfahren einsetzen konnte. Dazu gehörte auch das Medium des Industriefilms, sei es zur Werbung, zur Instruktion der Mitarbeiter oder zu Imagezwecken. In zehn Beiträgen werden erstmals Unterschiede und Gemeinsamkeiten in der Bildsprache zum Thema Stahl im Film in verschiedenen europäischen Ländern an Beispielen bzw. Überblicksartikeln dargestellt, wobei der Blick auf die andere montanindustrielle Branche, den Bergbau, nicht fehlt.

    Több