• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • SOZIALE MEDIEN UND EINSATZ FÜR ÖFFENTLICHE ANGELEGENHEITEN IN NIGERIA: DE

    SOZIALE MEDIEN UND EINSATZ FÜR ÖFFENTLICHE ANGELEGENHEITEN IN NIGERIA by IORLAHA, Paul Tersue; Iorlaha, Donald Torngu; Kutim, Doom Grace;

    DE

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 43.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 207 Ft (17 340 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 910 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 297 Ft (16 473 Ft + 5% áfa)

    18 207 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Verlag Unser Wissen
    • Megjelenés dátuma 2025. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786208628048
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem84 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv német
    • 625

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Mit dieser Forschungsarbeit sollte die Befürwortung sozialer Themen in den sozialen Medien untersucht werden. Bei der Datenerhebung wurde die Methode der Umfrageforschung angewandt, und bei der Präsentation und Analyse der gesammelten Daten wurden Tabellen und einfache Prozentsätze verwendet. Auf der Grundlage konkreter Ergebnisse wurde festgestellt, dass soziale Medien genutzt wurden, um Nachrichten über die psychologischen Auswirkungen der Adoption von Mädchen zu verbreiten, und dass Nachrichten über Kundgebungen und Bewegungen für die Mädchen leicht in sozialen Medien geteilt wurden. Es wurde auch festgestellt, dass mehrere Social-Media-Plattformen genutzt wurden, um Botschaften über die Kampagne Bring Back our Girls zu verbreiten.

    Több