• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Social Media Addiction in Generation Z Consumers: Implications for Business and Marketing

    Social Media Addiction in Generation Z Consumers by Treviño Benavides, Teresa Berenice; Alcorta Castro, Ana Teresa; Garza Marichalar, Sofia Alejandra;

    Implications for Business and Marketing

    Sorozatcím: SpringerBriefs in Business;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. június 25.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031334511
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem53 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 120 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk VIII, 53 p. 5 illus. Illustrations, black & white
    • 473

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Social media has become vital in Generation Z users' daily lives, as they are the most connected group through social media; however, studies have shown the negative side of using social media heavily, particularly loneliness. Furthermore, the COVID-19 pandemic has contributed to the significant growth of social media use with Generation Z users, which has shown to cause negative psychological effects. This book explores the behaviors of Generation Z consumers on various social media platforms (including interaction with brands as well as persons) and, using results from a Bergen Social Media Addiction Scale (BSMAS) analysis, explores the potential risks and causes of social media addiction in this generation. In particular, it offers an integrative model to help marketers understand social media addition and ways in which companies and associations can promote a more conscious use of social media by acknowledging that pathological use of social media has negative effects. This book isuseful for students, researchers, scholars interested in empirical research on consumer social media use and addiction.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Social Media Addiction in Generation Z Consumers: Implications for Business and Marketing

    Sustainable and Smart Cities: Governance, Economy and Society

    Khare, Anshuman; Beckman, Terry; (ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    20% %kedvezmény
    Social Media Addiction in Generation Z Consumers: Implications for Business and Marketing

    Social Media Addiction in Generation Z Consumers: Implications for Business and Marketing

    Treviño Benavides, Teresa Berenice; Alcorta Castro, Ana Teresa; Garza Marichalar, Sofia Alejandra;

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    20% %kedvezmény
    Social Media Addiction in Generation Z Consumers: Implications for Business and Marketing

    Idea to Product: The Process

    Alexander, Nancy J.; Wentz, Anne C.

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    20% %kedvezmény
    Social Media Addiction in Generation Z Consumers: Implications for Business and Marketing

    Encyclopedia of Malaria

    Kremsner, Peter G.; Krishna, Sanjeev

    532 539 Ft

    426 031 Ft

    Social Media Addiction in Generation Z Consumers: Implications for Business and Marketing

    ESSENTIALS OF CORPORATE FINANCE

    Ross, Stephen; Westerfield, Randolph; Jordan, Bradford;

    59 236 Ft

    53 312 Ft

    next