• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Redefining Media in the Digital Age: New Global Competitive Advantages

    Redefining Media in the Digital Age by Sigismondi, Paolo;

    New Global Competitive Advantages

    Sorozatcím: SpringerBriefs in Business;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2024. augusztus 11.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031667855
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem126 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVII, 126 p. 8 illus., 5 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 586

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The global rise of streaming and social media platforms, and the influence of tech giants in increasingly more sectors of the economy including the media industry, have disrupted the status quo of the global media competitive landscape. This volume offers an insightful analysis of the profound changes in the competitive advantages in the media industry ushered in by digital convergence, and their ramifications.

    As Hollywood enters its second century, it faces novel challenges stemming from the digital revolution, which are greater, in magnitude and in impact, than any of those brought in by previous communication technology revolutions in the last century. These new challenges include the ascent of new competitors, leading conglomerates arising from the digital revolution, which as a result of the ever-expanding reach of digital convergence are successfully operating in the media sector as well. The new competitive dynamics are on display in the analysis of the streaming and social media landscapes.

    This book sheds light on the clash of two institutional logics within the new attention economy and its consequences on the competitive landscape. The legacy media institutional logics, represented by the legacy media conglomerates revolving around the Hollywood studios, which have established their primacy in the global mediascape for decades, now directly compete in the new landscape shaped by digital convergence with the digital media institutional logics identifying the tech giants emerging victorious from the digital revolution. The analysis utilizes the dichotomy between scripted and non-scripted media entertainment as a framework to assess the diverse competitive landscapes, business dynamics and their implications, of the different segments shaping the contours and boundaries of the media industry.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: The Digital Glocalization Challenge.- Hollywood's Redefined Global Primacy in a Landscape Shaped by Streaming Platforms.- Scripted vs. Non-Scripted Entertainment for Global Audiences.- The Modus Operendi of the New Digital Platforms.- Conclusion: New Directions for the Global Media Industry on the Rebound.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Redefining Media in the Digital Age: New Global Competitive Advantages

    A Microsoft Excel® Companion to Political Analysis

    Pollock, Philip H., III; Edwards, Barry Clayton;

    28 665 Ft

    22 932 Ft

    20% %kedvezmény
    Redefining Media in the Digital Age: New Global Competitive Advantages

    Proceedings of ISSS International Conference on Micro, Nano, and Smart Systems: IC-MNSS 2024, IISc-Bengaluru, India

    Pandey, Ashok Kumar; Shojaei Baghini, Maryam; Ananthasuresh, Gondi Kondaiah

    124 254 Ft

    99 404 Ft

    Redefining Media in the Digital Age: New Global Competitive Advantages

    Biomedical Science Practice: experimental and professional skills

    Glencross, Hedley; Ahmed, Nessar; Wang, Qiuyu; (ed.)

    18 627 Ft

    16 764 Ft

    20% %kedvezmény
    Redefining Media in the Digital Age: New Global Competitive Advantages

    Investigating Teaching Quality through Video Capture: Equity and Quality in Nordic Classrooms

    Klette, Kirsti; Magnusson, Camilla Gudmundsdatter; Sigurjónsson, Jóhann Örn

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    Redefining Media in the Digital Age: New Global Competitive Advantages

    Riscos cardiovasculares em doentes com hipotiroidismo subclínico: DE

    Kaur, Ramandeep; Krishan, Pawan; Debnath, Biplab;

    14 889 Ft

    14 145 Ft

    Redefining Media in the Digital Age: New Global Competitive Advantages

    Reflections on the Liar

    Armour-Garb, Bradley; (ed.)

    47 775 Ft

    42 998 Ft

    next