Reading Time – The Literate Lives of Urban Secondary Students and Their Families
The Literature Lives of Urban Secondary Students and Their Families
Sorozatcím: Language and Literacy Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 26.99
-
12 894 Ft (12 280 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 289 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 605 Ft (11 052 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
12 894 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2012. március 2.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780807753033
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem160 oldal
- Méret 250x150x15 mm
- Súly 227 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Examines the literacy practices and school trajectories of eight middle school students and their families. Through a unique longitudinal lens - the author has studied these same students from first grade - we see how students from a low-income, inner-city community grow and develop academically, revealing critical insights for teachers about literacy development, identity construction, and school achievement.
TöbbHosszú leírás:
While teachers cannot travel back in time to visit their students at earlier ages, they can draw on the rich sets of experiences and knowledge that students bring to classrooms. In her latest book, Catherine Compton-Lilly examines the literacy practices and school trajectories of eight middle school students and their families. Through a unique longitudinal lens--the author has studied these same students from first grade--we see how students from a low-income, inner-city community grow and develop academically, revealing critical insights for teachers about literacy development, identity construction, and school achievement.
Több
Honour Imperialis
6 155 Ft
5 663 Ft