• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Race, Gender, and Image Repair Theory: How Digital Media Change the Landscape

    Race, Gender, and Image Repair Theory by Moody, Mia; Cole, Hazel James;

    How Digital Media Change the Landscape

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 37.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        17 676 Ft (16 835 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 535 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 141 Ft (13 468 Ft + 5% áfa)

    17 676 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2020. augusztus 11.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781498568630
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 220.22x153.16x14.732 mm
    • Súly 386 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 2 b/w photos; 14 tables; Illustrations, unspecified
    • 78

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Race, Gender and Image Restoration Theory: How Digital Media Change the Landscape explores themes that are relevant to the socio-political landscape of twenty-first-century America, including race and gender representation, social media and traditional media framing, and image restoration management. This book provides a comprehensive discussion of Critical Race Theory (CRT) and Image Restoration Theory (IRT) to establish a baseline for a conversation on celebrity image restoration tactics used on social media platforms such as Twitter and Facebook as well as traditional media platforms. Case studies offer a broad overview of politics, sports and entertainment image management and restoration. Recommended for scholars interested in public relations, crisis management, Image Repair Theory (IRT), and representations of race and gender in mass media.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Acknowledgements

    Part 1: Overview of Theories

    Introduction
    Chapter 1: Image Repair Theory: General Terminology
    Chapter 2: Critical Race Theory and Image Repair Studies
    Chapter 3: Image Repair Theory and the Web

    Part 2: Outbursts and Offensive Language

    Chapter 4: Hate Speech & Crisis Management: A Case Study of Donald Sterling's Use of Racist Rhetoric
    Chapter 5: Free Speech vs. Hate Speech: An Image Restoration Case Study of Justin Bieber's use of the N-Word
    Chapter 6: What Happens on Twitter stays on Twitter: Black Twitter, ""#NiggerNavy"" and the Image Repair Tactics of Yahoo Finance
    Chapter 7: Fighting Words: An Image Restoration Study of Hulk Hogan's Use of the N-word

    Part 3: Sexual Assault, Domestic Violence, and IRT

    Chapter 8: The Fall of America's Favorite Dad: Bill Cosby's Image Repair Tactics
    Chapter 9: The Aftermath of #MeToo: Harvey Weinstein's Image Repair Tactics and Pinterest Representations

    Part 4: Gender, Race, and IRT

    Chapter 10: Passing for Black: An Analysis of Rachel Dolezal's Image Repair Strategies
    Chapter 11: Spanning the Decades: An Analysis of Monica Lewinsky's Image Restoration Strategies During a 2015 TED Talks Appearance

    Part 5: Politics and IRT

    Chapter 12: Taming of the Shrew and Rock Star: Media Framing of Senators Hillary Clinton and Barack Obama during the 2007-08 Presidential Primaries
    Chapter 13: Image Repair and Online Media Framing of Hillary Clinton During the 2016 Presidential Race
    Chapter 14: Conclusions and Future Directions in Image Restoration Theory

    Appendixes
    References
    About the Authors

    "

    Több