• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Qualitätsmanagement in Redaktionen: Das Coachingbuch für Chefs & solche, die es werden

    Qualitätsmanagement in Redaktionen by Sauer, Christian; Grüner, Ulf;

    Das Coachingbuch für Chefs & solche, die es werden

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 36.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        15 304 Ft (14 575 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 765 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 539 Ft (13 846 Ft + 5% áfa)

    15 304 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2. Aufl.
    • Kiadó Books on Demand
    • Megjelenés dátuma 2010. január 1.

    • ISBN 9783839172490
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem356 oldal
    • Méret 220x155x23 mm
    • Súly 714 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 10 Farbabb.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Das Arbeitsbuch für Chefs, Chefinnen & solche, die es werden+ das neue Qualitätsmodell für Redaktionen in allen Medien+ wissenschaftliche Hintergründe+ Checklisten für die eigene Arbeit+ die besten Instrumente für FührungskräfteDas Praxisbuch für Führungskräfte in allen Medien zeigt den Weg, Qualität für das eigene Produkt zu finden, zu entwickeln, anzuwenden und zu messen

    Több