• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Pseudo-Authenticity and Tourism: Preservation, Miniaturization, and Replication

    Pseudo-Authenticity and Tourism by Hearns-Branaman, Jesse Owen; Chen, Andy Lihua;

    Preservation, Miniaturization, and Replication

    Sorozatcím: Routledge Insights in Tourism Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 19.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 550 Ft (9 095 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 910 Ft off)
      • Kedvezményes ár 7 640 Ft (7 276 Ft + 5% áfa)

    9 550 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. december 19.

    • ISBN 9781032272115
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem132 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 6 Halftones, black & white; 2 Tables, black & white
    • 613

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book explores the concept of authenticity in tourism through the analysis of six tourist sites in Guangdong Province and Macau, China.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book explores the concept of authenticity in tourism through the analysis of six tourist sites in Guangdong Province and Macau, China.


    Through a review of tourism literature, it develops the concept of pseudo-authenticity in which tourist sites and cultural products function to give signs of authenticity for tourists. This is achieved through the influence of media, authentic fakery, and façadism. Readers will gain greater insight into tourist sites in China that operate through cultural preservation, the miniaturization of cultural assets, and the replication of foreign signs through reproductions of foreign cities. The authors outline the tourist sites, an aesthetic analysis, on-site interviews with tourists, and an examination of online reviews of the sites.


    This is a useful work for scholars and students of tourism studies in China and around the world, especially those concerned with issues of authenticity and the effects of commodification on cultural assets.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Introduction  2 Commodification and Epistemology  3 Preservation  4 Miniaturization  5 Replication  6 Conclusion

    Több