Pseudo-Authenticity and Tourism
Preservation, Miniaturization, and Replication
Sorozatcím: Routledge Insights in Tourism Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 19.99
-
9 550 Ft (9 095 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 910 Ft off)
- Kedvezményes ár 7 640 Ft (7 276 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 550 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. december 19.
- ISBN 9781032272115
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem132 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 6 Halftones, black & white; 2 Tables, black & white 613
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores the concept of authenticity in tourism through the analysis of six tourist sites in Guangdong Province and Macau, China.
TöbbHosszú leírás:
This book explores the concept of authenticity in tourism through the analysis of six tourist sites in Guangdong Province and Macau, China.
Through a review of tourism literature, it develops the concept of pseudo-authenticity in which tourist sites and cultural products function to give signs of authenticity for tourists. This is achieved through the influence of media, authentic fakery, and façadism. Readers will gain greater insight into tourist sites in China that operate through cultural preservation, the miniaturization of cultural assets, and the replication of foreign signs through reproductions of foreign cities. The authors outline the tourist sites, an aesthetic analysis, on-site interviews with tourists, and an examination of online reviews of the sites.
This is a useful work for scholars and students of tourism studies in China and around the world, especially those concerned with issues of authenticity and the effects of commodification on cultural assets.
TöbbTartalomjegyzék:
1 Introduction 2 Commodification and Epistemology 3 Preservation 4 Miniaturization 5 Replication 6 Conclusion
Több
Gardening for Beginners: 3 Books in 1: The Most Complete Guide to Grow Fresh Fruits, Vegetables, Herbs and Microgreens at Home Using Containers
7 734 Ft
7 116 Ft