• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Private Management and Public Policy – The Principle of Public Responsibility: The Principle of Public Responsibility

    Private Management and Public Policy – The Principle of Public Responsibility by Post, James; Preston, Lee E.;

    The Principle of Public Responsibility

    Sorozatcím: Stanford Business Classics; 10;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 28.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 849 Ft (13 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 770 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 080 Ft (10 552 Ft + 5% áfa)

    13 849 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó MK – Stanford University Press
    • Megjelenés dátuma 2012. augusztus 29.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9780804783866
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem192 oldal
    • Méret 228x151x18 mm
    • Súly 276 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 4 tables, 10 figures
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    Private Management and Public Policy is a landmark work at the intersection of business and society. First published in 1975, it focuses on the management processes that companies use to respond to social issues. The text develops the ""principle of public responsibility"" as an alternative to the notion that firms have unlimited accountability. And, it presents one of the first systems-based approaches to corporate responsibility, providing theoretical support for business involvement in public policy. Arguably, the book's major contribution is its broad outline of an alternative theory of the firm in society—one that offers the possibility of overcoming traditional public and private dichotomies.

    "

    Több