Playing with the Past: Into the Future
Sorozatcím: Human–Computer Interaction Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 181.89
-
75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 438 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2024. január 3.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031109348
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783031109317
- Terjedelem226 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 391 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXV, 226 p. 54 illus., 45 illus. in color. Illustrations, black & white 525
Kategóriák
Hosszú leírás:
Since the turn of this century (and even earlier), a plethora of projects have arisen to promise us bold new interactive adventures and immersive travel into the past with digital environments (using mixed, virtual or augmented reality, as well as computer games). In Playing with the Past: Into the Future Erik Champion surveys past attempts to communicate history and heritage through virtual environments and suggests new technology and creative ideas for more engaging and educational games and virtual learning environments.
This second edition builds on and updates the first edition with new game discussions, surveys, design frameworks, and theories on how cultural heritage could be experienced in digital worlds, via museums, mobile phones, or the Metaverse. Recent games and learning environments are reviewed, with provocative discussion of new and emerging promises and challenges.
Több