Persuasive Gaming in Context
Sorozatcím: Games and Play;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 42.99
-
20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 538 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. december 1.
- ISBN 9781041184102
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
In this edited volume, we narrow the scope of attention by focusing on what game theorist Ian Bogost has called 'persuasive games', that is, gaming practices that combine the dissemination of information with attempts to engage players in particular attitudes and behaviors.
TöbbHosszú leírás:
The rapid developments in new communication technologies have facilitated the popularization of digital games, which has translated into an exponential growth of the game industry in recent decades. The ubiquitous presence of digital games has resulted in an expansion of the applications of these games from mere entertainment purposes to a great variety of serious purposes. In this edited volume, we narrow the scope of attention by focusing on what game theorist Ian Bogost has called 'persuasive games', that is, gaming practices that combine the dissemination of information with attempts to engage players in particular attitudes and behaviors. This volume offers a multifaceted reflection on persuasive gaming, that is, on the process of these particular games being played by players. The purpose is to better understand when and how digital games can be used for persuasion by further exploring persuasive games and some other kinds of persuasive playful interaction as well. The book critically integrates what has been accomplished in separate research traditions to offer a multidisciplinary approach to understanding persuasive gaming that is closely linked to developments in the industry by including the exploration of relevant case studies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Persuasive Gaming. From Theory-Based Design to Validation and Back. An Introduction, PART I. THE STUDY OF PERSUASION THROUGH DIGITAL GAMES, PART II. DESIGNING PERSUASIVE GAMES, PART III. ASSESSING THE EFFECTIVENESS OF PERSUASIVE GAMES, Index
Több
Fundamentals of Physics: Halliday: Fundamentals Of Physics 3ed Extended Vol 1
24 126 Ft
21 713 Ft