Organisational Change and Retail Finance
An Ethnographic Perspective
Sorozatcím: Routledge International Studies in Money and Banking; 8;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 160.00
-
76 440 Ft (72 800 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 288 Ft off)
- Kedvezményes ár 61 152 Ft (58 240 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
76 440 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1999. december 23.
- ISBN 9780415202640
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem200 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book will be of interest to all international researchers concerned with organizational and technological change, as well as managers of organizational development.
TöbbHosszú leírás:
Financial organizations, like many others, are undergoing radical change. This is affecting both their organizational processes and the technology that supports those processes. This book reports on the use of sociological ethnography in helping guide these changes, both in terms of helping better understanding and redraw work processes and through providing more accurate and flexible understanding of the role technology plays. It places the reported research in context by contrasting it with those approaches more commonly associated with change, including business process engineering, participative design and soft systems methodologies. The book explains what are the benefits of ethnography, as well as the potential it has in helping achieve more desirable change in any and all organizations, financial services included. The book will be of interest to all international researchers concerned with organizational and technological change, as well as managers of organisational development. It will also interest advanced students in sociology, anthropology, management science and organizational studies
The authors have published widely in the various disciplines associated with organizational life and technology design, and have built a considerable reputation for bringing new sociological insights into the organizational change literature
Tartalomjegyzék:
Chapter 1 Introduction; Part 1 Organisational studies and empirical description; Chapter 3 Approaches to the management of change; Chapter 4 Ethnography and change; Part 2 Taking customers seriously; Chapter 6 The virtual customer; Chapter 7 Taking technology seriously; Chapter 8 Conclusion;
Több