Online Social Media Content Delivery
A Data-Driven Approach
Sorozatcím: SpringerBriefs in Computer Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 58.84
-
24 403 Ft (23 241 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 881 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 522 Ft (18 593 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 403 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2018
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2018. augusztus 11.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811027734
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem109 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 454 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 109 p. 64 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book explains how to use a data-driven approach to design strategies for social media content delivery. It first introduces readers to how social information can be effectively gathered for big data analysis, which provides content delivery intelligence. Secondly, the book describes data-driven models to capture information diffusion in online social networks and social media content propagation and popularity, before presenting prediction models for social media content delivery. By addressing the resource allocation and content replication aspects of social media content delivery, the book presents the latest data-driven strategies. In closing, it outlines a number of potential research directions regarding social media content delivery.
Tartalomjegyzék:
Introduction.- Social Media Big Data.- Social Propagation and Social Popularity.- Social Media Content Delivery.- Conclusion and Future Research Directions.
Több