• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Online Social Media Content Delivery: A Data-Driven Approach

    Online Social Media Content Delivery by Wang, Zhi; Zhu, Wenwu; Yang, Shiqiang;

    A Data-Driven Approach

    Sorozatcím: SpringerBriefs in Computer Science;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 58.84
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 403 Ft (23 241 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 881 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 522 Ft (18 593 Ft + 5% áfa)

    24 403 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This book explains how to use a data-driven approach to design strategies for social media content delivery. It first introduces readers to how social information can be effectively gathered for big data analysis, which provides content delivery intelligence. Secondly, the book describes data-driven models to capture information diffusion in online social networks and social media content propagation and popularity, before presenting prediction models for social media content delivery. By addressing the resource allocation and content replication aspects of social media content delivery, the book presents the latest data-driven strategies. In closing, it outlines a number of potential research directions regarding social media content delivery.

    Introduces a data-driven approach to design strategies for social media content delivery

    Explains how data-driven models can be used in the context of social media content propagation and popularity

    Provides prediction models for social media content

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Social Media Big Data.- Social Propagation and Social Popularity.- Social Media Content Delivery.- Conclusion and Future Research Directions.

    Több