• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • New Media and the Rise of the Popular Woman Writer, 1832–1860

    New Media and the Rise of the Popular Woman Writer, 1832–1860 by Easley, Alexis;

    Sorozatcím: Edinburgh Critical Studies in Victorian Culture;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 95.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 386 Ft (43 225 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 631 Ft off)
      • Kedvezményes ár 41 755 Ft (39 767 Ft + 5% áfa)

    45 386 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Edinburgh University Press
    • Megjelenés dátuma 2021. február 16.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9781474475921
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem296 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 582 g
    • Nyelv angol
    • 138

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book highlights the integral relationship between the rise of the popular woman writer and the expansion and diversification of newspaper, book and periodical print media during a period of revolutionary change, 1832–1860.

    Több

    Hosszú leírás:

    Explores the link between revolutionary change in the Victorian world of print and women’s entry into the field of mass-market publishing
    This book highlights the integral relationship between the rise of the popular woman writer and the expansion and diversification of newspaper, book and periodical print media during a period of revolutionary change, 1832–1860. It includes discussion of canonical women writers such as Felicia Hemans, Charlotte Brontë and George Eliot, as well as lesser-known figures such as Eliza Cook and Frances Brown. It also examines the ways women readers actively responded to a robust popular print culture by creating scrapbooks and engaging in forms of celebrity worship. Easley analyses the ways Victorian women’s participation in popular print culture anticipates our own engagement with new media in the twenty-first century.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction

    Chapter 1: Felicia Hemans and the Birth of the Mass-Market Woman PoetChapter 2: Eliza Cook, New Media InnovatorChapter 3: George Eliot, the Brontës and the Market for PoetryChapter 4: Women Writers and Chambers’s Edinburgh JournalChapter 5: Frances Brown and the ‘Modern’ Market for PrintChapter 6: Scrapbooks and Women’s Reading Practices

    CodaBibliographyIndex

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    New Media and the Rise of the Popular Woman Writer, 1832–1860

    After Shock: The World?s Foremost Futurists Reflect on 50 Years of Future Shock?and Look Ahead to the Next 50

    Kurzweil, Ray; Gilder, George; Rees, Martin;, Schroeter, John; (ed.)

    13 849 Ft

    12 465 Ft

    New Media and the Rise of the Popular Woman Writer, 1832–1860

    Stummes Erbe: Ein Vogelsbergkrimi. DE

    Lotz, Cynthia; Euler, Viola; Jost-Hof, Herbert;

    10 364 Ft

    9 846 Ft

    New Media and the Rise of the Popular Woman Writer, 1832–1860

    Advances in Sociology Research: Volume 3

    Jaworski, Jared A; (ed.)

    112 266 Ft

    101 039 Ft

    next