-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 31.99
-
15 283 Ft (14 555 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 057 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 226 Ft (11 644 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
15 283 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2025. október 16.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9798765156407
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem320 oldal
- Méret 228.6x152.4 mm
- Nyelv angol 696
Kategóriák
Rövid leírás:
Museum Flack is a how-to guide that gives insider tips, tactics and tools to get positive media coverage, as well as strategies to deal with crisiscommunications.
TöbbHosszú leírás:
In the turbulent realm of modern media, where museums often find themselves thrust into the limelight for less than favorable reasons, Museum Flack emerges as an indispensable public relations manual for thriving amid crises. As headlines increasingly narrate tales of leadership upheavals, funding woes, and political skirmishes, the book becomes a beacon for those striving to safeguard their institutions' reputations. Museum Flack not only dissects the anatomy of effective media engagement but also transforms crises into opportunities for building trust. It equips readers with the tools to craft magnetic narratives, secure positive press without hefty expenses, and deftly maneuver the modern media tapestry. Through a blend of high-stakes campaign
insights and museum-specific case studies, the book demystifies complex communication challenges into tangible strategies.
Museum Flack unpacks the techniques behind headlines and empowers any museum professional to advocate for their institution, safeguard its reputation, and seize the media spotlight for all the right reasons. Every chapter offers step-by-step tactics and real-world examples, transforming complex communications challenges into clear, actionable strategies.
The time to master museum public relations is now. Readers who embrace these lessons will champion their institutions, protect their legacies, and help museums thrive, even under the sharpest media lens.
Tartalomjegyzék:
Table of Contents
Foreword
Key Terms
Preface
Introduction
Chapter 1: Think Like a Journalist
Chapter 2: What Makes News
Chapter 3: Magic of the Message
Chapter 4: Tools in the Toolbelt
Chapter 5: Working with News Reporters
Chapter 6: The Art of the Pitch
Chapter 7: Selecting and Training Spokespeople
Chapter 8: What's the Plan?
Chapter 9: Crisis Communication
Chapter 10: Social Media
Chapter 11: Did Your Plan Work?
Chapter 12: The Future
About the Author
Index
Les Voleurs de Beaute
7 720 Ft
7 103 Ft
Art in France, 1900?1940
22 693 Ft
19 743 Ft
Germany Under Nazi Rule
3 339 Ft
3 005 Ft