• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Museum Flack: A Public Relations Guide for Museums

    Museum Flack by Lott, Steve;

    A Public Relations Guide for Museums

    Sorozatcím: American Alliance of Museums;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 31.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        15 283 Ft (14 555 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 057 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 226 Ft (11 644 Ft + 5% áfa)

    15 283 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2025. október 16.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9798765156407
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem320 oldal
    • Méret 228.6x152.4 mm
    • Nyelv angol
    • 696

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Museum Flack is a how-to guide that gives insider tips, tactics and tools to get positive media coverage, as well as strategies to deal with crisiscommunications.

    Több

    Hosszú leírás:

    In the turbulent realm of modern media, where museums often find themselves thrust into the limelight for less than favorable reasons, Museum Flack emerges as an indispensable public relations manual for thriving amid crises. As headlines increasingly narrate tales of leadership upheavals, funding woes, and political skirmishes, the book becomes a beacon for those striving to safeguard their institutions' reputations. Museum Flack not only dissects the anatomy of effective media engagement but also transforms crises into opportunities for building trust. It equips readers with the tools to craft magnetic narratives, secure positive press without hefty expenses, and deftly maneuver the modern media tapestry. Through a blend of high-stakes campaign
    insights and museum-specific case studies, the book demystifies complex communication challenges into tangible strategies.

    Museum Flack unpacks the techniques behind headlines and empowers any museum professional to advocate for their institution, safeguard its reputation, and seize the media spotlight for all the right reasons. Every chapter offers step-by-step tactics and real-world examples, transforming complex communications challenges into clear, actionable strategies.

    The time to master museum public relations is now. Readers who embrace these lessons will champion their institutions, protect their legacies, and help museums thrive, even under the sharpest media lens.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Table of Contents
    Foreword
    Key Terms
    Preface
    Introduction
    Chapter 1: Think Like a Journalist
    Chapter 2: What Makes News
    Chapter 3: Magic of the Message
    Chapter 4: Tools in the Toolbelt
    Chapter 5: Working with News Reporters
    Chapter 6: The Art of the Pitch
    Chapter 7: Selecting and Training Spokespeople
    Chapter 8: What's the Plan?
    Chapter 9: Crisis Communication
    Chapter 10: Social Media
    Chapter 11: Did Your Plan Work?
    Chapter 12: The Future
    About the Author
    Index

    Több