Multisensory Design of Retail Environments
Vision, Sound, and Scent
Sorozatcím: Science meets Practice;
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 32.09
-
13 309 Ft (12 675 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 1 597 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 712 Ft (11 154 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 309 Ft
Beszerezhetőség
Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Second Edition 2025
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2024. december 27.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658456771
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem50 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 18 Illustrations, color 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Online retailers have gained massive popularity in recent years, plunging large parts of brick-and-mortar retail into an existential crisis. In order to survive in times of growing online retail, brick-and-mortar retailers must become aware of their unique potential to address non-digitizable consumer needs and transform retail environments into places of experience and discovery. A key building block for achieving this aim lies in the creation of sensory experiences that motivate consumers to enter and linger in stationary retail environments.
But how? To answer this question, this volume provides insights into the latest research results from sensory marketing on vision, sound, and scent. The authors describe the sometimes surprising effects of sensory cues on consumer behavior and provide clear recommendations for marketing practice. The second edition comes with an advanced coverage of various topics such as technology use in retail environments and includes new case studies.
TöbbHosszú leírás:
Online retailers have gained massive popularity in recent years, plunging large parts of brick-and-mortar retail into an existential crisis. In order to survive in times of growing online retail, brick-and-mortar retailers must become aware of their unique potential to address non-digitizable consumer needs and transform retail environments into places of experience and discovery. A key building block for achieving this aim lies in the creation of sensory experiences that motivate consumers to enter and linger in stationary retail environments.
But how? To answer this question, this volume provides insights into the latest research results from sensory marketing on vision, sound, and scent. The authors describe the sometimes surprising effects of sensory cues on consumer behavior and provide clear recommendations for marketing practice. The second edition comes with an advanced coverage of various topics such as technology use in retail environments and includes new case studies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Experience retail environments with (almost) all senses.- 2. Vision.- 3. Sound.- 4. Scent.- 5. The interaction of different sensory stimuli.
Több
Multisensory Design of Retail Environments: Vision, Sound, and Scent
13 309 Ft
11 712 Ft