• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Market Research: The Process, Data, and Methods Using Stata

    Market Research by Mooi, Erik; Sarstedt, Marko; Mooi-Reci, Irma;

    The Process, Data, and Methods Using Stata

    Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 149.79
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)

    62 125 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2018
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2017. november 13.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811052170
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem416 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 8535 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 416 p. 212 illus., 50 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book is an easily accessible and comprehensive guide which helps make sound statistical decisions, perform analyses, and interpret the results quickly using Stata. It includes advanced coverage of ANOVA, factor, and cluster analyses in Stata, as well as essential regression and descriptive statistics. It is aimed at those wishing to know more about the process, data management, and most commonly used methods in market research using Stata.

    The book offers readers an overview of the entire market research process from asking market research questions to collecting and analyzing data by means of quantitative methods. It is engaging, hands-on, and includes many practical examples, tips, and suggestions that help readers apply and interpret quantitative methods, such as regression, factor, and cluster analysis. These methods help researchers provide companies with useful insights.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: The Market Research Process.- Chapter 3: Data.- Chapter 4: Getting Data.- Chapter 5: Descriptive Statistics.- Chapter 6: Hypothesis Testing.- Chapter 7: Regression Analysis.- Chapter 8: Factor Analysis.- Chapter 9: Cluster Analysis.- Chapter 10: Communicating the Results.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Market Research: The Process, Data, and Methods Using Stata

    Comparative Government and Politics

    McCormick, John; Hague, Rod; Harrop, Martin;

    57 330 Ft

    45 864 Ft

    Market Research: The Process, Data, and Methods Using Stata

    Speed: How it Explains the World

    Smil, Vaclav

    9 072 Ft

    7 711 Ft

    Market Research: The Process, Data, and Methods Using Stata

    Essential Orthopaedics: Expert Consult - Online and Print

    Miller, Mark D.; Hart, Jennifer; MacKnight, John M.;

    53 088 Ft

    46 187 Ft

    20% %kedvezmény
    Market Research: The Process, Data, and Methods Using Stata

    Market Research: The Process, Data, and Methods Using Stata

    Mooi, Erik; Sarstedt, Marko; Mooi-Reci, Irma

    62 125 Ft

    49 700 Ft

    20% %kedvezmény
    Market Research: The Process, Data, and Methods Using Stata

    Industry 4.0: Technologies, Applications, and Challenges

    Azizi, Aydin; Barenji, Reza Vatankhah

    37 717 Ft

    30 174 Ft

    Market Research: The Process, Data, and Methods Using Stata

    John Henry Newman: Selected Sermons

    Ker, Ian T.;Newman, John Henry, Ker, Ian(ed.)

    10 534 Ft

    9 692 Ft

    next