Market Research
The Process, Data, and Methods Using Stata
Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2018
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2017. november 13.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811052170
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem416 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 8535 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XX, 416 p. 212 illus., 50 illus. in color. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book is an easily accessible and comprehensive guide which helps make sound statistical decisions, perform analyses, and interpret the results quickly using Stata. It includes advanced coverage of ANOVA, factor, and cluster analyses in Stata, as well as essential regression and descriptive statistics. It is aimed at those wishing to know more about the process, data management, and most commonly used methods in market research using Stata.
The book offers readers an overview of the entire market research process from asking market research questions to collecting and analyzing data by means of quantitative methods. It is engaging, hands-on, and includes many practical examples, tips, and suggestions that help readers apply and interpret quantitative methods, such as regression, factor, and cluster analysis. These methods help researchers provide companies with useful insights.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: The Market Research Process.- Chapter 3: Data.- Chapter 4: Getting Data.- Chapter 5: Descriptive Statistics.- Chapter 6: Hypothesis Testing.- Chapter 7: Regression Analysis.- Chapter 8: Factor Analysis.- Chapter 9: Cluster Analysis.- Chapter 10: Communicating the Results.
Több
The Little Book of Economics: How the Economy Works in the Real World
7 639 Ft
6 875 Ft
Das Weisheitsbuch Ben Sira / Jesus Sirach: Synopse der hebräischen, griechischen, lateinischen und syrischen Texttraditionen mit deutscher Übersetzung
114 177 Ft
102 759 Ft
Essential Orthopaedics: Expert Consult - Online and Print
53 088 Ft
46 187 Ft