Managing the Transition to a Circular Economy
Action Plans in the Tourism Sector
Sorozatcím: SpringerBriefs in Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 32.09
-
13 309 Ft (12 675 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 662 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 647 Ft (10 140 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 309 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. március 14.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031496882
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem121 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 121 p. 21 illus., 19 illus. in color. Illustrations, black & white 545
Kategóriák
Hosszú leírás:
This open access book presents an interdisciplinary analysis of the current status of the circular economy in the tourism sector. This book is presented from the perspective of researchers, policymakers, and industry. Specially aimed at companies in the tourism sector, the book offers valuable information in the field of circular economy, promoting the design/redesign of processes and products. The authors emphasize promoting the development and application of new knowledge and technologies to promote innovation in processes, products, services, and business models, promoting public-private collaboration. With contributions from experts representing varied interests throughout the tourism industry, the book encourages the involvement of economic and social agents to raise awareness of current environmental, economic, and technological challenges.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction. Towards a Circular Economy Strategy in the Tourism Sector of the Valencian Community.- Part 1: Challenges and opportunities.- 2. The Transition Journey to the Circular Economy by Companies in the Tourism Industry of the Valencian Community.- 3. Impact Culture and Circular Economy in the Tourism Sector: An Analysis of Challenges and Recommendations for Sustainability.- 4. Design of a dynamic map of the circular economy in the tourism sector of the Valencian Community.- Part 2: Good practices.- 5. Development of a model for the application of the circular economy in hotels and restaurants through the 'customer journey map'.- 6. Wine tourism, circular economy practices and hospitality in the Spanish wine industry: The case of Bodegas Casa Sicilia wine restaurant.- 7. Circular economy practices in the Spanish beer industry. The case of the beer producer La Somniada .- 8. Good practices of Circular Economy in tourism in Castellón.- Part 3. Research, innovation, competitiveness and production.- 9. Importance of culture and innovation in behaviors towards the circular economy in Spanish hotels.- 10. Circular Economy self-assessment tool for Hotels.- 11. Conclusions. Tourism sustainability and improvement plans.
Több