• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Making Business Child's Play: How to Build a Winning Brand

    Making Business Child's Play by Jensen, Joanna;

    How to Build a Winning Brand

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 14.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        7 161 Ft (6 820 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 716 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 445 Ft (6 138 Ft + 5% áfa)

    7 161 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 3.

    • ISBN 9781398624580
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 216x138x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 692

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Learn what it takes to be a true business disruptor with this inside story from the founder of the award-winning brand Childs Farm.

    Több

    Hosszú leírás:

    A behind-the-scenes look at how a simple idea born from a real need grew into a brand that transformed a category.

    From having a viable idea to taking on an established market with a scalable, purpose-led brand, Making Business Child's Play reveals what it takes to be a successful challenger in Fast Moving Consumer Goods (FMCG).

    Told with warmth, clarity and real-world examples, Joanna Jensen shares the journey, decision-making process, setbacks and turning points that defined the early years of Childs Farm, the UK's leading baby & child personal care brand.

    If you have a great business idea but feel daunted by the idea of bringing it to life, this book will show you what's possible and how to get there.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Making Business Child's Play: How to Build a Winning Brand

    SmartBRICS: How the BRICS Countries are Regulating their Digital Transformation

    Belli, Luca; Galdino de Magalhães Santos , Larissa

    88 752 Ft

    71 002 Ft

    20% %kedvezmény
    Making Business Child's Play: How to Build a Winning Brand

    Changing Conversations: Cultural Analysis and Religious Reflection

    Davaney, Sheila; Hopkins, Dwight N.; (ed.)

    22 449 Ft

    17 959 Ft

    20% %kedvezmény
    Making Business Child's Play: How to Build a Winning Brand

    The Law of Public Communication

    Lee, William E.; Stewart, Daxton R.; Peters, Jonathan;

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    20% %kedvezmény
    Making Business Child's Play: How to Build a Winning Brand

    Evil and Theodicy

    Ekstrom, Laura W.;

    8 599 Ft

    6 880 Ft

    20% %kedvezmény
    Making Business Child's Play: How to Build a Winning Brand

    Space in Hellenistic Philosophy: Critical Studies in Ancient Physics

    Ranocchia, Graziano; Helmig, Christoph; Horn, Christoph; (ed.)

    7 030 Ft

    5 624 Ft

    next