• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • LES MÉDIAS SOCIAUX ET LA DÉFENSE DES INTÉR?TS PUBLICS AU NIGERIA: DE

    LES MÉDIAS SOCIAUX ET LA DÉFENSE DES INTÉR?TS PUBLICS AU NIGERIA by IORLAHA, Paul Tersue; Iorlaha, Donald Torngu; Kutim, Doom Grace;

    DE

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 43.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 207 Ft (17 340 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 910 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 297 Ft (16 473 Ft + 5% áfa)

    18 207 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Editions Notre Savoir
    • Megjelenés dátuma 2025. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786208628062
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem80 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv francia
    • 625

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Ce travail de recherche a été conçu pour étudier le plaidoyer des médias sociaux sur les questions sociales. Le travail a adopté la méthode de l'enqu?te pour la collecte des données et a utilisé des tableaux, des pourcentages simples pour la présentation et l'analyse des données recueillies. Sur la base de résultats concrets, la recherche a révélé que les médias sociaux ont été utilisés pour diffuser des messages sur les effets psychologiques de l'adoption des filles et que les messages sur les rassemblements et les mouvements en faveur des filles ont été facilement partagés sur les médias sociaux. Il a également été constaté que de multiples plateformes de médias sociaux ont été utilisées pour diffuser des messages sur la campagne "Bring Back our Girls" (Ramenez-nous nos filles).

    Több