Learning in Public Policy
Analysis, Modes and Outcomes
Sorozatcím: International Series on Public Policy;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 213.99
-
88 752 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 750 Ft off)
- Kedvezményes ár 71 002 Ft (67 621 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
88 752 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2018
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2018. május 14.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783319762098
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem360 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 6014 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXVII, 360 p. 23 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book explains the causal pathways, the mechanisms and the politics that define the quantity and quality of policy learning. A rich collection of case studies structured around a strong conceptual architecture, the volume comprises fresh, original, empirical evidence for a large number of countries, sectors and multi-level governance settings including the European Commission, the European Union, and individual countries across Europe, Australia, Canada and Brazil. The theoretically diverse chapters address both the presence of learning and its pathologies, deploying state-of-the-art methods, including process tracing, diffusion models, and fuzzy-set techniques.
Több