• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Learning across Languages: A Multilingual Awareness-Raising Project in Third Language Teaching

    Learning across Languages by Horváth, Lilla;

    A Multilingual Awareness-Raising Project in Third Language Teaching

    Sorozatcím: Trends in Applied Linguistics [TAL]; 45;

      • Kiadói listaár EUR 109.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 601 Ft (43 430 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó De Gruyter
    • Megjelenés dátuma 2025. október 29.

    • ISBN 9783111632636
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem230 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 26 b/w ill., 19 b/w tbl.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Despite policies promoting multilingualism, monolingual methods dominate Hungarian education. Drawing from theory and research on multilingual approaches to language teaching in the European context, this volume explores the effectiveness of multilingual awareness-raising in learning German after English in the Hungarian secondary school context. A year-long intervention comparing students' linguistic development and motivation shows that building on prior language knowledge and raising multilingual awareness significantly enhances third language acquisition and boosts student motivation, thus representing a compelling case for integrating multilingual strategies in language teaching.

    Több