• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Leaning Into Value: Becoming a User-Focused Museum

    Leaning Into Value by Falk, John H.;

    Becoming a User-Focused Museum

    Sorozatcím: American Alliance of Museums;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 38.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 154 Ft (17 290 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 631 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 524 Ft (13 832 Ft + 5% áfa)

    18 154 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2025. január 7.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781538181430
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem260 oldal
    • Méret 254x177.8 mm
    • Súly 390 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 BW Photos, 10 Tables, 1 Textbox
    • 618

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Leaning into Value: Becoming a User-Focused Museum provides guidance to museum leaders struggling to navigate today's often tumultuous, ever-changing economic, political, leisure and educational landscape. Provided is a concrete framework for maximizing institutional success, a continuous Value Realization process that enables museum leaders to effectively: 1) Calibrate the needs and interests of their current and potential users; 2) Articulate how and why they create value so they can foster enduring relationships with users; 3) Create an ever-evolving series of products and services that consistently deliver unique value to an ever-more diverse set of constituencies; and finally, 4) Validate their activities through empirical processes that promote evidence-based decision making and catalyze measurable, year-on-year improvements in their organization's community value.

    Több