• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Journalismus und Medienforschung: Theorie, Empirie, Transfer

    Journalismus und Medienforschung by Hohlfeld, Ralf;

    Theorie, Empirie, Transfer

    Sorozatcím: Forschungsfeld Kommunikation; Bd.17;

      • Kiadói listaár EUR 44.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 249 Ft (17 380 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1. Auflage
    • Kiadó UVK
    • Megjelenés dátuma 2003. január 1.

    • ISBN 9783896694164
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem438 oldal
    • Méret 210x1480 mm
    • Súly 625 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk m. Abb.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Ralf Hohlfeld geht in dieser Untersuchung der Frage nach, in wie weit die in der Praxis beobachtbare Orientierung der Journalisten am Publikum auf systematischer Medien- und Publikumsforschung basiert. Ihn interessieren die Hindernisse, die einen Transfer von empirischen Forschungserkenntnissen in die redaktionelle Praxis stören oder behindern. Mit den verschiedenen Methoden der teilnehmenden Beobachtung, des Intensivinterviews und der Inhaltsanalyse sowie mit umfangreichen Befragungen von Medienforschern und Journalisten analysierte er die Publikumsbilder und -orientierungen von Journalisten, die Rolle der angewandten Medienforschung beim Zustandekommen dieser Orientierungen und die Integration der Medienforschung in journalistische Entscheidungsprozesse.

    "Eine verdienstvolle Studie."
    Medienwissenschaft

    "Und hier zeigt sich die Stärke des Buches: Es macht neugierig, denn welcher Praktiker traut nicht seinem Bauch bei der Einschätzung von Themen und Publikum. Hohlfeld schafft den Spagat: Journalisten die Medienforschung nahe zu bringen und der Forschung einen Blick auf die Praxis zu ermöglichen."
    Message - Internationale Zeitschrift für Journalismus

    "Die Studie stellt unter Beweis, auf welch hohem theoretischem und methodischem Niveau sich die Journalismusforschung mittlerweile bewegt."
    ZfK Zeitschrift für Kommunikationsökologie

    Több