John Zorn’s File Card Works
Hypertextual Intermediality in Composition and Analysis
Sorozatcím: Ashgate Studies in Theory and Analysis of Music After 1900;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 42.99
-
20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 538 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. december 26.
- ISBN 9781032342887
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem152 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 11 Illustrations, black & white; 6 Halftones, black & white; 5 Line drawings, black & white; 9 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is the first study of John Zorn’s ‘file card’ works, with special focus made on the pieces Godard (1985), Spillane (1986), Interzone (2010), and Liber Novus (2010).
TöbbHosszú leírás:
This book is the first study of John Zorn’s ‘file card’ works, with special focus made on the pieces Godard (1985), Spillane (1986), Interzone (2010), and Liber Novus (2010). It explains the unique creative process behind these compositions, contextualizing them in relation to the history of file cards, the ‘open work’ concept, cinematic listening, and uncreative aesthetics. Semiotic, hermeneutic, and ekphrastic analyses draw hypertextual links between the four file card compositions and the worlds of their respective dedicatees: author Mickey Spillane, filmmaker Jean-Luc Godard, novelist William S. Burroughs and painter Brion Gysin, and psychiatrist C. G. Jung.
This book will appeal not only to those interested in Zorn’s music, but also to scholars of music semiotics and hermeneutics, intermedia studies, and avant-garde music.
TöbbTartalomjegyzék:
1. The File Card Work and its Model Listener 2. The Hypotexts of Sound Blocks 3. Hypertextual Hermeneutics 4. From Metatext to Hypertext via Uncreativity
Több
John Zorn’s File Card Works: Hypertextual Intermediality in Composition and Analysis
The Problem of Difference – Phenomenology and Poststructuralism: Phenomenology and Poststructuralism
The Art of Kung Fu Panda
12 318 Ft