• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • ISE Retailing Management

    ISE Retailing Management by Levy, Michael; Weitz, Barton; Grewal, Dhruv;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 56.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 226 Ft (25 930 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 723 Ft off)
      • Kedvezményes ár 24 504 Ft (23 337 Ft + 5% áfa)

    27 226 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 10
    • Kiadó McGraw Hill
    • Megjelenés dátuma 2018. február 17.

    • ISBN 9781260084764
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 266x203x22 mm
    • Súly 1070 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Retailing Management 10e highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past four years. In keeping with its market-leading tradition, the 10th edition focuses on key strategic issues with an emphasis on financial consideration and implementation through merchandise and store management. These strategic and more tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling both merchandise and services. In preparing this edition, the authors focused on five important factors that continue to delineate outstanding retailers:


    -The use of big data and analytical methods for decision making.
    -The application of social media and mobile for communicating with customers and enhancing their shopping experience.
    -The issues involved in utilizing a mobile channel and providing a seamless multi-channel experience for customers.
    -The engagement in the overarching emphasis on conscious marketing and corporate social responsibility when making business decisions.
    -The impact of globalization on the retail industry.
     




    Retailing Management 10e highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past four years. In keeping with its market-leading tradition, the 10th edition focuses on key strategic issues with an emphasis on financial consideration and implementation through merchandise and store management. These strategic and more tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling both merchandise and services. In preparing this edition, the authors focused on five important factors that continue to delineate outstanding retailers:

    -The use of big data and analytical methods for decision making.
    -The application of social media and mobile for communicating with customers and enhancing their shopping experience.
    -The issues involved in utilizing a mobile channel and providing a seamless multi-channel experience for customers.
    -The engagement in the overarching emphasis on conscious marketing and corporate social responsibility when making business decisions.
    -The impact of globalization on the retail industry.
     


    Több

    Tartalomjegyzék:

    SECTION I THE WORLD OF RETAILING 
    1 Introduction to the World of Retailing 
    2 Types of Retailers 
    3 Multichannel and Omnichannel Retailing 
    4 Customer Buying Behavior 
    SECTION II RETAILING STRATEGY 
    5 Retail Market Strategy 
    6 Financial Strategy 
    7 Retail Locations 
    8 Retail Site Location 
    9 Information Systems and Supply Chain Management 
    10 Customer Relationship Management 
    SECTION III MERCHANDISE MANAGEMENT 
    11 Managing the Merchandise Planning Process 
    12 Buying Merchandise 
    13 Retail Pricing 
    14 Retail Communication Mix  
    SECTION IV HUMAN RESOURCES AND STORE MANAGEMENT 
    15 Human Resources and Managing the Store 
    16 Store Layout, Design, and Visual Merchandising 
    17 Customer Service 
    SECTION V CASES
    Cases
    Glossary 
    Index

    Több