ISE Retailing Management
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 56.99
-
27 226 Ft (25 930 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 723 Ft off)
- Kedvezményes ár 24 504 Ft (23 337 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
27 226 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 10
- Kiadó McGraw Hill
- Megjelenés dátuma 2018. február 17.
- ISBN 9781260084764
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem oldal
- Méret 266x203x22 mm
- Súly 1070 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Retailing Management 10e highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past four years. In keeping with its market-leading tradition, the 10th edition focuses on key strategic issues with an emphasis on financial consideration and implementation through merchandise and store management. These strategic and more tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling both merchandise and services. In preparing this edition, the authors focused on five important factors that continue to delineate outstanding retailers:
Retailing Management 10e highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past four years. In keeping with its market-leading tradition, the 10th edition focuses on key strategic issues with an emphasis on financial consideration and implementation through merchandise and store management. These strategic and more tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling both merchandise and services. In preparing this edition, the authors focused on five important factors that continue to delineate outstanding retailers:
Tartalomjegyzék:
SECTION I THE WORLD OF RETAILING
1 Introduction to the World of Retailing
2 Types of Retailers
3 Multichannel and Omnichannel Retailing
4 Customer Buying Behavior
SECTION II RETAILING STRATEGY
5 Retail Market Strategy
6 Financial Strategy
7 Retail Locations
8 Retail Site Location
9 Information Systems and Supply Chain Management
10 Customer Relationship Management
SECTION III MERCHANDISE MANAGEMENT
11 Managing the Merchandise Planning Process
12 Buying Merchandise
13 Retail Pricing
14 Retail Communication Mix
SECTION IV HUMAN RESOURCES AND STORE MANAGEMENT
15 Human Resources and Managing the Store
16 Store Layout, Design, and Visual Merchandising
17 Customer Service
SECTION V CASES
Cases
Glossary
Index
ISE Retailing Management
27 226 Ft
24 504 Ft
Masters of Art: Raphael
4 569 Ft
4 203 Ft
Advanced Reconstruction: Hip
155 531 Ft
143 089 Ft