• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management: Internal Marketing

    Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management by Foroudi, Pantea; Akbari, Morteza;

    Internal Marketing

    Sorozatcím: University of Tehran Science and Humanities Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 128.39
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 650 Ft off)
      • Kedvezményes ár 42 600 Ft (40 571 Ft + 5% áfa)

    53 249 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2024. szeptember 22.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031629662
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem261 oldal
    • Méret 254x178 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk VIII, 261 p. 34 illus., 18 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 598

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    There has been a growing interest in the subject of internal marketing: issues and perspectives, principles, foundations and concepts in recent years amongst academics and practitioners because there is a belief that successful and improvement in a competitive market gains through deliver better service to customer (firstly, to internal customers; i.e., employees of organization) and create satisfaction in them which in turn influence consumer patronage and loyalty, and consumer decision-making. The significant role of the internal marketing is to developing and maintaining relationships with the internal stakeholders of a contemporary organisation. There is an extensive belief in today's society on how the company viewed by key stakeholders such as investors and shareholders, consumers and customers (both internal and external), members of the community and employees in which the company resides.The challenge is to explore new and effective ways to harness the power of the communication opportunities it presents to engage with stakeholders in interactive, immediate and innovative ways. Any successful communication campaign will include them in its strategy. We view the study of the relationship between internal marketing, internal and external stakeholders, and companies to be timely topics for further investigation.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction to Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management.- 2. Internal Marketing: Future Research Direction.- 3. How to create an internal marketing strategy: Propose an internal marketing plan.- 4. Implementing an Internal Marketing Strategy:Barriers and Drivers.- 5. Internal marketing and talent management as integral elements of employer branding strategies.- 6. Employer Branding Programmes: Antecedents and Consequences.- 7. Internal Marketing Models.- 8. Internal Marketing tools.- 9. Internal Marketing Mix Operationalization:A review of the literature.- 10. Internal Marketing Analytics: A data-driven HR approach.- 11. Importance of proper leadership style to improve job performance through internal marketing.- 12. Co-Creative Internal Branding.- 13. Internal marketing impact on employee and customer loyalty.- 14. STAKEHOLDERS’ COMMUNICATION: BRANDING.

    Több