• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Integrated STEM Education in Papua New Guinea: Teacher Professional Learning and Praxis

    Integrated STEM Education in Papua New Guinea by Chandra, Vinesh; Lloyd, Margaret; Mallet, Dann;

    Teacher Professional Learning and Praxis

    Sorozatcím: Sustainable Development Goals Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 181.89
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
      • Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)

    75 438 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    "

    This book showcases evidence-based accounts of how school systems can tackle the challenges associated with teacher training in integrated STEM (science, technology, engineering, and mathematics) education. It reports on how a group of high school teachers from Papua New Guinea were upskilled in integrated STEM education through the Graduate Certificate in STEM Education course delivered by the Queensland University of Technology (QUT) (Australia). Through their own voices, the teachers present examples of how they applied their new knowledge and skills in their contexts by tackling real-world challenges and needs aligned with the PNG Curriculum and the United Nations’ Sustainable Development Goals. Their narratives are framed in terms of the STEM pedagogies they adopted. The book provides evidence of how knowledge gained through postgraduate training has been implemented by teachers in their respective contexts, including some in rural and remote schools. Through the eyes of both teacher educators and teachers, this book demonstrates how integrated STEM Education can be delivered and serves as a helpful resource for academics, teachers, and policymakers. Through these connections, academia and educational jurisdictions can sharpen their strategies for providing teacher in-service courses on integrated STEM Education.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Introduction to the book.- Philosophy and background to course design.- Course design and its impact on teachers.- Course delivery and its impact on teachers.- Implications for professional learning and leadership.- Authentic learning in stem.- Design thinking in stem.- Project based learning in stem.- Teacher leadership in stem.- The way forward for stem teacher learning and practice in developing countries.

    "

    Több