• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Humanism in Marketing by Kotler, Philip; Pfoertsch, Waldemar; Ancarani, Fabio ; Ureta, Ivan;

    Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Sorozatcím: Humanism in Business Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 181.89
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
      • Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)

    75 438 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2024. október 26.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031671548
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem341 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXIII, 341 p. 55 illus., 51 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 598

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This edited collection hinges on the idea that marketing serves as the catalyst for capitalism and, in light of this, embracing a humanistic marketing approach holds the potential to foster a more humane form of capitalism. Particularly in the midst of our tumultuous era, this book has an added importance, and the twelve chapters represent a crucial update on the current status of marketing, ethics and humanistic management.

    Leading scholars have contributed chapters displaying an interdisciplinary take on humanistic marketing, featuring global examples and cutting-edge research. Topics include digital transformation and artificial intelligence, leadership, organization design and the future of work. This book will be of great interest for scholars and students of marketing, business ethics, corporate responsibility and leadership.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. My Life as a Humanist.- 2. Humanism and Responsible Leadership in Times of Polycrisis.- 3. Beyond 2024- Sociological and Socio-Economic Developments.- 4. Humanistic Management into Practice: What Should a Humanistic Manager do?.- 5. The Genesis and Framework of Human to Human (H2H) Marketing.- 6. Design Thinking: Mindset, Method and Toolbox.- 7. Service-Dominant Logic: Theoretical Foundations and Directions.- 8. Implications of Humanistic Marketing.- 9. Digital Human to Human Marketing in Cyberphysical Systems: A Model Based on Best Practices.- 10. Human Centered Artificial Intelligence (Also) for Humanistic Management.- 11. Upstream and Downstream Participation in the Bologna City Branding.- 12. Human to Human (H2H) Marketing: The Pharma Perspective.- 13. Medtronic and Human to Human (H2H) Marketing Applied.- 14. Humanistic Management in Action: The Ultradent Case.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Kotler, Philip; Pfoertsch, Waldemar; Ancarani, Fabio ; Ureta, Ivan

    75 438 Ft

    60 351 Ft

    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Shakespeare's Original Pronunciation: Speeches and Scenes Performed as Shakespeare Would Have Heard Them

    British Library ; Crystal, David , Crystal, Ben(ed.)

    6 360 Ft

    5 851 Ft

    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Kiss, Volume 1

    Ryall, Chris;Igle, Jamal

    6 327 Ft

    5 821 Ft

    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Geriatric Emergency Medicine, An Issue of Emergency Medicine Clinics: An Issue of Emergency Medicine Clinics

    Magauran Jr, Brendan G.; Kahn, Joseph H.; Olkshaker, Jonathan;

    29 857 Ft

    25 976 Ft

    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Arzneipflanzen der Agentur Bajaur

    Abdul Aziz, Muhammad;

    16 548 Ft

    15 721 Ft

    20% %kedvezmény
    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Smart Organizations in Industry 5.0: A Human-centric Approach

    Saniuk, Sebastian; Grabowska, Sandra; Adamik, Anna;

    64 496 Ft

    51 597 Ft

    20% %kedvezmény
    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Critical Management Studies

    Alvesson, Mats; Willmott, Hugh; (ed.)

    322 481 Ft

    257 985 Ft

    20% %kedvezmény
    Humanism in Marketing: Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach

    Contemporary Entrepreneurship: Global Perspectives and Cases

    Hammoda, Basel; Durst, Susanne; (ed.)

    20 538 Ft

    16 430 Ft

    next