Happiness in the Marketplace
A Study of Consumption, Consumers and Wellbeing
Sorozatcím: Social Indicators Research Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. október 20.
- ISBN 9783032044426
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem315 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVI, 315 p. 5 illus. 697
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book provides a systematic review and analysis of the literature on product-related, situational, organizational, and cultural factors influencing people’s happiness in the marketplace. The authors, senior experts in the field, make specific recommendations to design and implement consumer wellbeing strategies. These recommendations are for marketing executives to maximize their effectiveness and help consumers achieve optimal levels of happiness (overall happiness, consumer happiness, and consumption happiness), which in turn could enhance organizational return on investment through customer loyalty, repeat patronage, sales, and profit. The book reviews and integrates learnings from the research on happiness in several fields of study, namely, quality-of-life studies, marketing, consumer studies, social psychology, and behavioral economics, and is of interest to marketing executives and academics from various fields working on consumers and consumer wellbeing.
TöbbTartalomjegyzék:
"
Part I: Introduction.- Chapter 1. Theoretical Framework.- Chapter 2. Views of Happiness.- Chapter 3. Consequences of General Happiness.- Chapter 4. Material Wellbeing.- Part II: Consumer Happiness.- Chapter 5. Constructs and Metrics of Consumer Happiness.- Chapter 6. Outcomes of Consumer Happiness.- Chapter 7. Determinants of Consumer Happiness.- Chapter 8. How to Enhance Consumer Happiness.- Part IV: Consumption Happiness.- Chapter 9. Constructs and Metrics of Consumption Happiness.- Chapter 10. Outcomes of Consumption Happiness.- Chapter 11. Antecedents of Consumption Happiness.- Part IV: How to Enhance Happiness in the Marketplace.- Chapter 12. How to Enhance Consumption Happiness.- Chapter 13. Happiness in Relation to Shopping.- Chapter 14. Happiness in Relation to Material Possessions.- Chapter 15. Happiness in Relation to Marketplace Experiences.
" Több
Electronic Slide Set for Cellular and Molecular Immunology
273 900 Ft
238 294 Ft
Beginning Old English
9 550 Ft
8 595 Ft