Geodemographics, GIS and Neighbourhood Targeting
Neighbourhood Targeting and GIS
Sorozatcím: Mastering GIS: Technol, Applications & Mgmnt;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 149.75
-
71 543 Ft (68 136 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 154 Ft off)
- Kedvezményes ár 64 389 Ft (61 322 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 543 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1. Auflage
- Kiadó Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2005. február 4.
- ISBN 9780470864135
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem328 oldal
- Méret 230xx mm
- Súly 632 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Geodemographics: neighbourhood targeting and GIS provides both an introduction to and overview of the methods, theory and classification techniques that provide the foundation of neighbourhood analysis and commercial geodemographic products. Particular focus is given to the presentation and use of neighbourhood classification in GIS.
TöbbHosszú leírás:
Geodemographic classification is 'big business' in the marketing and service sector industries, and in public policy there has also been a resurgence of interest in neighbourhood initiatives and targeting. As an increasing number of professionals realise the potential of geographic analysis for their business or organisation, there exists a timely gap in the market for a focussed book on geodemographics and GIS.
Geodemographics: neighbourhood targeting and GIS provides both an introduction to and overview of the methods, theory and classification techniques that provide the foundation of neighbourhood analysis and commercial geodemographic products. Particular focus is given to the presentation and use of neighbourhood classification in GIS.
* Authored by leading marketing professionals and a prominent academic, this book presents methods, theory and classification techniques in a reader-friendly manner
* Supported by private and public sector case studies and vignettes
* The applied 'how to' sections will specifically appeal to the intended audience at work in business and service planning
* Includes information on the recent UK and US Census products and resulting neighbourhood classifications
Tartalomjegyzék:
Introducing Geodemographics.
London to Chicago and back again! The origins of geodemographics.
The Evolution of Geodemographics and the Market Today.
Geodemographics and GIS.
Geodemographic Information Systems and Analysis.
How geodemographic classification are built.
Geodemographics around the world.
"But does it work? " Geodemographics in the dock.
New data, new approaches: from geodemographics to geolifestyles.
Postscript: There are three Is in geodemographics!
Geodemographics, GIS and Neighbourhood Targeting: Neighbourhood Targeting and GIS
71 543 Ft
64 389 Ft
The Talon of Horus
8 790 Ft
8 086 Ft