• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • GAME SOUND: Audiotechnische Aspekte in Computerspielen

    GAME SOUND by Szczypula, Oliver; Hofmann, Jan; Alexander, D.;

    Audiotechnische Aspekte in Computerspielen

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 49.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 322 Ft (19 355 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 016 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 307 Ft (18 387 Ft + 5% áfa)

    20 322 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
    • Megjelenés dátuma 2008. január 1.

    • ISBN 9783639020991
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem120 oldal
    • Méret 220x150x7 mm
    • Súly 195 g
    • Nyelv német
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Die Audiowiedergabe am Computer hat einen langen Weg hinter sich, der 1981 mit einem kläglichen Piepsen auf dem IBM PC begann. Mit der Entwicklung von Soundchips und Soundkarten sowie der Möglichkeiten von Surround-Sound haben das Sounddesign und die Musik der Computerspiele schließlich eine Qualität erreicht, die einem Hollywood Film in nichts nachsteht.

    Auch die Möglichkeiten des interaktiven Sounds haben sich stetig weiter entwickelt und bewirken, dass der Spieler vom Spiel regelrecht gefesselt und ins Spielgeschehen hineingezogen wird.

    In diesem Buch gehen wir auf Umsetzung, Theorie und Praxis zu der Komponente Sound in Computerspielen ein. Es werden Grundlagen Herangehensweisen, sowie theoretische Hintergründe vermittelt.

    Unsere Intention besteht darin, den Medienschaffenden im Bereich Game Sound einen praxisbezogenen Überblick an die Hand zu geben.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    GAME SOUND: Audiotechnische Aspekte in Computerspielen

    GAME SOUND: Audiotechnische Aspekte in Computerspielen

    Szczypula, Oliver; Hofmann, Jan; Alexander, D.;

    20 322 Ft

    19 307 Ft

    GAME SOUND: Audiotechnische Aspekte in Computerspielen

    Deconstructing Dinosaurs: The History of the German Tendaguru Expedition and its finds, 1906-2023

    Tamborini, Marco; Ohl, Michael; Sadock, Musa;, Vennen, Mareike; Stoecker, Holger; Heumann, Ina; (ed.)

    37 327 Ft

    34 341 Ft

    20% %kedvezmény
    GAME SOUND: Audiotechnische Aspekte in Computerspielen

    AI-Centric Smart City Ecosystems: Technologies, Design and Implementation

    Khang, Alex; Rani, Sita; Sivaraman, Arun Kumar; (ed.)

    57 330 Ft

    45 864 Ft

    20% %kedvezmény
    GAME SOUND: Audiotechnische Aspekte in Computerspielen

    Dissipative Optical Solitons

    Ferreira, Mário F. S.

    44 374 Ft

    35 499 Ft

    next