• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Game over!?: Perspektiven des Computerspiels
      • Kiadói listaár EUR 19.80
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 212 Ft (7 821 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó transcript
    • Megjelenés dátuma 2008. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9783899427905
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem164 oldal
    • Méret 226x136x12 mm
    • Súly 240 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk Klebebindung
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Das Computerspiel als genuin neues Medium fordert ein Denken fernab der bisherigen disziplinären Einschränkungen. Statt es unter bereits erforschte mediale Anordnungen wie Narration, Spiel oder Film zu subsumieren, untersuchen die Beiträge dieses Bandes die dem Computerspiel eigene Rationalität, seine Involvierung der »User_innen«, seine spezifischen Effekte sowie insbesondere seinen visuellen Charakter. Verschiedene Perspektiven eröffnen dabei neue Spannungsfelder zwischen der »Bildlichkeit« des Computerspiels und dem »virtuellen Grafikraum«, zwischen seiner entscheidungslogischen Struktur und seinen Unentscheidbarkeiten, zwischen Bedienungs- und Rezeptionsbedingungen.



    »Insgesamt bietet der Band mit seinem Ansatz, das digitale Spiel als genuin neues Medium zu begreifen, eine Impulse liefernde Ausgangsbasis für eine Neubetrachtung des Mediums Computerspiel.«

    Jörg Hackfurt, KULT_online, 20 (2009) 20090804

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Game over!?: Perspektiven des Computerspiels

    Game over!?: Perspektiven des Computerspiels

    Distelmeyer, Jan; Hanke, Christine; Mersch, Dieter; (ed.)

    8 212 Ft

    20% %kedvezmény
    Game over!?: Perspektiven des Computerspiels

    Handbuch Digitale Medien und Methoden

    Niebling, Laura; Raczkowski, Felix; Stollfu

    53 913 Ft

    43 131 Ft

    Game over!?: Perspektiven des Computerspiels

    It's Time For A Rhyme

    Levy, Marv

    5 610 Ft

    5 161 Ft

    Game over!?: Perspektiven des Computerspiels

    The Law of Public Communication

    Lee, William E.; Stewart, Daxton R.; Peters, Jonathan;

    43 948 Ft

    39 553 Ft

    Game over!?: Perspektiven des Computerspiels

    Innovation and Appropriation in Early Christianity: Authors, Topics, Texts, Genres

    Jónsson, Sigurvin Lárus; Luther, Susanne; Mortensen, Jacob P.B.; (ed.)

    64 013 Ft

    57 612 Ft

    next