• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Evaluating service satisfaction using multivariate analysis: A case study in a telecommunications company

    Evaluating service satisfaction using multivariate analysis by Wolff Lírio, Gilvete Silvania; Souza, Adriano M.;

    A case study in a telecommunications company

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 35.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 889 Ft (14 180 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 744 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 145 Ft (13 471 Ft + 5% áfa)

    14 889 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Our Knowledge Publishing
    • Megjelenés dátuma 2025. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786208633592
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem56 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 625

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The search for quality in the services offered by companies has been growing gradually every year, since a customer who is satisfied with the service offered has been the main goal of companies seeking to remain competitive in the market. This study sought to assess the satisfaction of RBS-TV customers in the northwest region of the state of Rio Grande do Sul after receiving a particular service. To this end, a questionnaire was drawn up, which was divided into two parts: the first covering data related to the company, and the second part with questions about satisfaction with the service received. Multivariate methods were used, including Factor Analysis and Cluster Analysis, to identify the most statistically significant variables shown in the factorial plans. After the research, it was concluded that RBS-TV customers choose this media outlet because of the return they get from the media, the promptness of the agent who attends to them, the fact that the advertisement published met their needs and, lastly, the payment terms.

    Több