• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Erfolgsfaktoren des Marketing

    Erfolgsfaktoren des Marketing by Gelbrich, Katja; Wünschmann, Stefan; Müller, Stefan;

    Sorozatcím: Vahlens Kurzlehrbücher;

      • Kiadói listaár EUR 19.80
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 212 Ft (7 821 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2. Aufl.
    • Kiadó Vahlen
    • Megjelenés dátuma 2018. június 12.

    • ISBN 9783800654604
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem274 oldal
    • Méret 240x162x15 mm
    • Súly 516 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk mit 89 Abbildungen
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:


    Prof. Dr. Katja Gelbrich leitet den Lehrstuhl für Internationales Management an der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt. Dr. Stefan Wünschmann ist Head of Group Customer Intelligence bei der Volkswagen AG in Wolfsburg. Prof. em. Dr. Stefan Müller lehrte Marketing an der TU Dresden.

    "Das kompakte Lehrbuch liefert eine kurze, prägnante und didaktisch geschickte Einführung in das Marketing" (Erfurter Hefte zum angewandten Marketing)

    Dieses kompakte Lehrbuch führt in zwölf Kapiteln in Theorie und Praxis des Marketing ein und stellt in leicht verständlicher Form dessen wichtigsten Erfolgsfaktoren vor. Konzipiert ist es für einen einsemestrigen Kurs zur Einführung in das Marketing im Bachelor für Haupt- und Nebenfachstudierende.

    Die Autoren legen besonderen Wert auf didaktische Qualität: Neben zahlreichen Abbildungen, Randnotizen mit der Erklärung zentraler Begriffe, Beispielen und empirischen Befunden wird das Buch durch ein vertiefendes Glossar ergänzt, das auf vahlen.de zu finden ist.
    Aus dem Inhalt:

    • Entwicklungsphasen des Marketing
    • Strategisches Marketing
    • Grundlagen und Psychologie des Konsumentenverhaltens
    • Produkt- und Markenpolitik
    • Grundlagen und Psychologie der Preispolitik
    • Grundlagen und Psychologie der Distributionspolitik
    • Traditionelle und innovative Kommunikationspolitik

    Több