• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Entrepreneurship and Regional Development: Analyzing Growth Models in Emerging Markets

    Entrepreneurship and Regional Development by Rajagopal; Behl, Ramesh;

    Analyzing Growth Models in Emerging Markets

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 139.09
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 537 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 150 Ft (43 952 Ft + 5% áfa)

    57 687 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2020. november 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030455200
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem404 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 693 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXXI, 404 p. 13 illus., 3 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 108

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This edited volume brings together research on symbiotic themes of entrepreneurship, resource planning, and regional development and their impact on global-local business imperatives. Discussions in this volume critically analyze the convergence of entrepreneurship, innovation, technology, business practices, public policies, political ideologies, and consumer values for improving the global-local business paradigm to support regional development. This book also delves into contemporary entrepreneurship models, converging business strategies towards entrepreneurial and industrial alliance in manufacturing, services, and marketing organizations. It contemplates the development of new business models and hybrid entrepreneurial perspectives to match the changing priorities of regional economic development in developing countries. This volume offers scholars new entrepreneurial visions and business perspectives of industries in emerging markets, while presenting a moreintegrated view to enable companies to innovate for long-term profitability and sustainability.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Entrepreneurship, Education, and Economics: A Helix Effect on Business Growth.- 2. Significance of Microfinance in Entrepreneurship Development: A Study of South Rajasthan.- 3. Testing the Indirect Effects on Entrepreneurial Orientation and Enterprise Performance.- 4. Role of Entrepreneurial Capability in the Performance of Sustained SMEs.- 5. Herd Behavior Analysis in Crowdfunding Platforms in Mexico.- 6. Entrepreneurial Epistemologies and Design-to-Market Modelling: A Latitudinal Discussion.- 7. Entrepreneurial Behaviour, Attitude and Framework Conditions: An Analysis of Efficiency, Factor and Innovation Driven Three Asian Economies.- 8. Cluster Development in Small Enterprises: A Case Study of Select Plastic Enterprises in Murshidabad, West Bengal.- 9. Innovation and Human Resource Management Fit: Case of an ITES Firm.- 10. A Study on Sustainable Livelihood Frameworks and Entrepreneurial Opportunities with Specific Reference to the Sabai Grass Handicraft, Odisha,India.- 11. Organizational Culture and Its Impact on Student Engagement: A Study Based on Private and Public Universities in Rajasthan.- 12. Corporate Social Responsibility Informing Business Analytics: New Standards for Engagement and Performance.- 13. Effect of Exaggerated Claims on Brand Evaluation.- 14. Religion and Marketing.- 15. Study the Role of Personality Traits on Academic Stress: A Comparative Study of Male and Female University Students.- 16. Influence of Entrepreneurship Education and University Ecosystem on Individual’s Entrepreneurship Readiness.- 17. Perceived Organizational Fit: Analyzing Negative Effect of Work Stressors on Employee Outcomes.- 18. Entrepreneurial Journey of Bastav Das: A Case Study.- 19. Happy Laundry Services: What Next?.- 20. Mapping Entrepreneurial Growth: A Case of BivinoS Restaurant in Australia.- 21. Entrepreneurial Strategies, Managerial Implications, Prospects, and Dilemmas.

    Több