• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Elementary Science Methods: An Assets-Based Approach to Teaching, Learning, and Advocacy, Grades K–6

    Elementary Science Methods by Madden, Lauren;

    An Assets-Based Approach to Teaching, Learning, and Advocacy, Grades K–6

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 37.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        17 676 Ft (16 835 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 535 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 141 Ft (13 468 Ft + 5% áfa)

    17 676 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2022. január 17.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781538127124
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem216 oldal
    • Méret 230.12x154.18x13.97 mm
    • Súly 286 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 12 b/w illustrations; 41 b/w photos; 13 tables; 8 textboxes Illustrations, unspecified
    • 221

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    As teachers and parents, we often hear that children are the best scientists. Great science teachers tune in to children's interests and observations to create engaging and effective lessons. This focus on the innate curiosity of children, or humans overall is celebrated and used to justify and support efforts around STEM teaching and learning. Yet, when we discuss elementary school teachers, we often hear many inside and outside the classroom report that these teachers dislike, fear, and feel uncomfortable with science. This is exactly the opposite approach from what is universally recommended by science education scholars.
    This practical textbook meets the immediate, contextual needs of future and current elementary teachers by using an assets-based approach to science teaching, showing how to create inquiry-based lessons, differentiate instruction and lesson design based on children's developmental ages and needs, and providing easy-to-use tools to advocate for scientific teaching and learning guided by the Next Generation Science Standards (NGSS).

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Table of Contents
    Forward
    Chapter 1 An Introduction to Assets-Based Elementary Science Teaching
    Chapter 1 Supplementary Lesson: Cookie Chemistry Lesson
    Chapter 2 A Developmental Perspective on Science Teaching and Learning
    Chapter 3 Inquiry-based Teaching- Connecting Theory to Strategy
    Chapter 4 What is (& isn't) science anyway?
    Chapter 5 The Next Generation Science Standards- an Introduction
    Chapter 6 Asking Good Questions & Developing Lessons
    Chapter 6 Supplementary Lesson: Termite Trails Lesson
    Chapter 7 Connecting Science to Language Arts & Mathematics
    Chapter 7 Supplementary Lesson A: Horseshoe Crab Lesson
    Chapter 8 STEM & STEAM- Creativity and Problem-Solving in Elementary Science
    Chapter 8 Supplementary Lesson: Ride or Diatom Lesson
    Chapter 9 Beginning to Use Science to Advocate
    Chapter 10 Equity, Diversity, and Inclusion in Science Teaching
    Chapter 11 How do we know what we know in science?
    Chapter 12 Science Outside of School
    Chapter 13 Advocating for Science
    Glossary

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Elementary Science Methods: An Assets-Based Approach to Teaching, Learning, and Advocacy, Grades K–6

    Cloud Computing für Logistik 2.: Akzeptanz und Nutzungsbereitschaft der Logistics Mall bei Anwendern und Anbietern.. Hrsg.: Fraunhofer-Institut für Materialfluss und Logistik IML

    Wolf, Maren-Bianca; Rahn, Jonas; , Ten Hompel, Michael; Fraunhofer-Institut für Materialfluss und Logistik IML; (ed.)

    74 240 Ft

    70 528 Ft

    20% %kedvezmény
    Elementary Science Methods: An Assets-Based Approach to Teaching, Learning, and Advocacy, Grades K–6

    Advanced Environmental Monitoring

    Kim, Young; Platt, Ulrich

    88 752 Ft

    71 002 Ft

    next