• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Dynamic and Diagnostic Language Assessment: Learning across Frameworks to Support Second/Foreign Language Education

    Dynamic and Diagnostic Language Assessment by Leontjev, Dmitri; Poehner, Matthew E.; Huhta, Ari;

    Learning across Frameworks to Support Second/Foreign Language Education

    Sorozatcím: Trends in Applied Linguistics [TAL]; 38;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 119.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        49 749 Ft (47 380 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 2 487 Ft off)
      • Kedvezményes ár 47 262 Ft (45 011 Ft + 5% áfa)

    49 749 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2025. november 3.

    • ISBN 9783111233703
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem250 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 4 Illustrations, black & white; 40 Tables, black & white; 11 Illustrations, color
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    How can assessment shed light on learners? current abilities and help chart a path for their continued development? Dynamic assessment and diagnostic language assessment are both now well established in the second language (L2) field, and while they emerge from different theoretical traditions, they share a commitment to pursuing this question. The chapters in this volume showcase innovative work in both approaches undertaken by leading scholars around the world. Each chapter also offers insight into the complementary nature of the approaches, ultimately raising the possibility of how they might together form a powerful new assessment framework.

    Több