Digital Marketing and Artificial Intelligence
Sorozatcím: New Horizons in Marketing series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 90.00
-
42 997 Ft (40 950 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 599 Ft off)
- Kedvezményes ár 34 398 Ft (32 760 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
42 997 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Edward Elgar Publishing
- Megjelenés dátuma 2025. november 20.
- ISBN 9781035361335
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem216 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
In response to the unprecedented emergence of the fourth wave of digital marketing, this timely book explores how the ascension of artificial intelligence and the disappearance of cookies are the biggest drivers and enablers of change in this fast-moving industry.
Combining the expertise of practitioners from digital agencies with leading researchers and academics, chapters explore how the changes brought about by AI should be considered in strategy, and the best way to build a sustainable competitive advantage. Introducing the MVG (Market-Value-Growth)-MRACE® model, Niko Lahtinen, Kimmo Pulkka, Pasi Viinamäki, Joel Mero and Heikki Karjaluoto provide a step-by-step guide on how to plan and implement digital marketing. They equip readers with the tools to ensure they employ marketing in a way that goes beyond short-sighted campaigning to focus on building long-term demand and customer flow.
Digital Marketing and Artificial Intelligence is a crucial resource for students and academics of digital marketing, as well as disruptive technologies and AI. The discussion and insights covered will be of use for all marketing and sales professionals who want to understand the opportunities and challenges of AI and build a sustainable marketing future.
In response to the unprecedented emergence of the fourth wave of digital marketing, this timely book explores how the ascension of artificial intelligence and the disappearance of cookies are the biggest drivers and enablers of change in this fast-moving industry. Combining the expertise of practitioners from digital agencies with leading researchers and academics, chapters explore how the changes brought about by AI should be considered in strategy, and the best way to build a sustainable competitive advantage.
An Invitation to Cognitive Science V 3 ? Thinking 2e
19 587 Ft
17 629 Ft