• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Crowdsourcing - Innovationstrend oder Hype?: Potenziale interaktiver Wertschöpfung

    Crowdsourcing - Innovationstrend oder Hype? by Wißotzki, Matthias; Gebhardt, Tobias;

    Potenziale interaktiver Wertschöpfung

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 49.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 322 Ft (19 355 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 016 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 307 Ft (18 387 Ft + 5% áfa)

    20 322 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó AV Akademikerverlag
    • Megjelenés dátuma 2012. január 1.
    • Kötetek száma .

    • ISBN 9783639455564
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem104 oldal
    • Méret 220x150x5 mm
    • Súly 155 g
    • Nyelv német
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Der Wertschöpfungsprozess ist seit langem nicht mehr ausschließlich durch einen Ak-teur geprägt. Die Auslagerung einer Leistungserstellung ermöglicht es Unternehmen zusätzliche Kompetenzen einzubinden. Seit geraumer Zeit greifen sie dabei nicht nur auf andere Unternehmen, sondern auch auf eine Menschenmenge potenzieller Kunden, der sogenannten Crowd zurück. Dies liegt insbesondere darin begründet, dass die rasante Entwicklung der Informationsgesellschaft den Wettbewerb verschärft und daher die Bedürfnisbefriedigung der Kunden in den Fokus rückt. Diese erhalten dabei die Möglichkeit unter Anwendung von Informations- und Kommunikationstechnologien an der Wertschöpfung zu partizipieren. Das vorliegende Buch gewährt einen Einblick, wie Crowdsourcing dabei als Schnittstel-le zwischen Unternehmen und Kunden dient und durch die neuartige Form der Arbeits-teilung zusätzliches Potenzial generiert.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Crowdsourcing - Innovationstrend oder Hype?: Potenziale interaktiver Wertschöpfung

    Complete Advanced Student's Book with Answers with Digital Pack

    Archer, Greg; Brook-Hart, Guy; Elliot, Sue; Haines, Simon;

    19 836 Ft

    17 852 Ft

    Crowdsourcing - Innovationstrend oder Hype?: Potenziale interaktiver Wertschöpfung

    Introducing Language and Society

    Jones, Rodney H.; Themistocleous, Christiana;

    12 899 Ft

    11 609 Ft

    Crowdsourcing - Innovationstrend oder Hype?: Potenziale interaktiver Wertschöpfung

    The Analysis and Use of Financial Statements

    White, Gerald I.; Sondhi, Ashwinpaul C.; Fried, Haim D.;

    37 718 Ft

    33 946 Ft

    20% %kedvezmény
    Crowdsourcing - Innovationstrend oder Hype?: Potenziale interaktiver Wertschöpfung

    Discovering, Deciphering and Dissenting: Ben Sira Manuscripts after 120 years

    Aitken, James K.; Egger-Wenzel, Renate; Reif, Stefan C.; (ed.)

    58 044 Ft

    46 435 Ft

    next