Critical Factors for Adoption of Customer Relationship Management
A Study of Palestine SMEs
Sorozatcím: SpringerBriefs in Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2023. december 16.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819983209
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem124 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 231 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVII, 124 p. 28 illus., 1 illus. in color. Illustrations, black & white 521
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book explores the challenges in adopting customer relationship management (CRM) models in developing countries, with a focus on Palestine. Examining the cultural, organizational, and technological contexts, it reveals how these factors create adoption gaps, impacting customer pressure, employee engagement, and security. The narrative, enriched by real-world examples from Palestine, underscores the unique hurdles faced by firms in such environments.
Emphasizing the central role of customers in business, the book delves into the initiatives many firms take to enhance customer services, target profitable segments, and improve acquisition and retention. However, in developing nations, these efforts encounter distinctive challenges. The book offers a practical CRM model tailored to the specific needs of small and medium-sized enterprises (SMEs), illustrating how technology can elevate competitiveness. With a strategic perspective, it positions CRM as a catalyst for SMEsto navigate the complexities of the dynamic economy, providing actionable insights for professionals, scholars, and business management students. This comprehensive guide encapsulates the nuances of CRM adoption, making it an invaluable resource for those seeking sustainable growth in developing country contexts.
Tartalomjegyzék:
Understanding Customer Relationship Management.- CRM Adoption Theories.- CRM Adoption Models and Frameworks.- Critical Factors for CRM Adoption: A Case Study at SMEs in Palestine.- Model Verification.
Több
The Business of Theatrical Design
9 072 Ft
7 711 Ft
Oxford Handbook of Nutrition and Dietetics
13 353 Ft
12 018 Ft