Creative Agency Unbound
Sorozatcím: Elements in Creativity and Imagination;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 18.00
-
8 599 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 720 Ft off)
- Kedvezményes ár 6 880 Ft (6 552 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
8 599 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2025. október 23.
- ISBN 9781009479455
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem96 oldal
- Súly 152 g
- Nyelv angol 698
Kategóriák
Rövid leírás:
This Element addresses the question of what transforms creative potential into creative action.
TöbbHosszú leírás:
Creative Agency Unbound explores how individuals transform creative potential into creative actions. Creative agency refers to the self-directed capacity to envision and enact meaningful changes within contextual constraints. This Element introduces the updated Creative Behavior as Agentic Action (CBAA) model, explaining four key decision points that shape creative engagement: Can I do this creatively? (creative confidence), Should I do this creatively? (creative centrality), Will I do this creatively? (creative risk-taking), and How will I do this creatively? (creative self-regulation). Each decision and its related self-belief is discussed in successive sections, integrating theory, research, and practical applications to illustrate how creative self-beliefs motivate creative behaviors. This Element serves as a foundational resource for those seeking to understand, study, and foster the transformation of creative potential into creative action.
TöbbTartalomjegyzék:
1. What is creative agency and why does it matter?; 2. Creative confidence: can I do this creatively?; 3. Creative centrality: should I do this creatively?; 4. Creative risk-taking: will I do this creatively?; 5. Creative self-regulation: how will I do this creatively?; 6. Creative behavior as agentic action: theoretical propositions; 7. Supporting creative agency: practical questions and strategies; References.
Több
Caribbean Literature and the Environment ? Between Nature and Culture: Between Nature and Culture
24 843 Ft
22 359 Ft
Stephen Langton: Erzbischof von Canterbury im England der Magna Carta (1207-1228): Erzbischof Von Canterbury Im England Der Magna Carta (1207-1228)
76 314 Ft
70 209 Ft
The Hebrew Bible in Fifteenth-Century Spain: Exegesis, Literature, Philosophy, and the Arts
59 724 Ft
54 946 Ft