Corporate Social Responsibility in the Manufacturing and Services Sectors
Sorozatcím: EcoProduction;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2019
- Kiadó Springer Berlin Heidelberg
- Megjelenés dátuma 2018. november 13.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783642338502
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem278 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 600 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk VIII, 278 p. 64 illus., 32 illus. in color. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Corporate Social Responsibility (CSR) is an important element in creating competitive advantages for enterprises in different sectors. The authors guide readers through the different cases studies in order to present the benchmarking of international standards and CSR initiatives, as well as CSR performance evaluation practices. This book aims to identify current problems that can arise during CSR implementation in manufacturing and services companies. Moreover some best practice examples suitable for the introduction of CSR in the small and medium size companies will be described. The authors show how different stakeholders can benefit from sustainable resource management and pro-social behaviors. This book will be a valuable resource for both academics and practitioners who want to deepen their knowledge of CSR. This scientific monograph has been doubled blind reviewed.
Includes case studies from different sectors
Gives tips on the introduction of CSR in small and medium size companies (benchmarks)
Highlights the main problems that can arise during CSR introduction in these companies
TöbbTartalomjegyzék:
1.Application of corporate social responsibility for competency management – case study – Marek Goliński and Maciej Szafrański.- 2.Personal branding – a new competency in the era of the network economy. Corporate brand performance implications – Wioleta Kucharska.- 3.University Social Responsibility – research on students’ evaluation system – Agata Branowska and Małgorzata Spychała.- 4.Methods of Improving Corporate Social Responsibility (CSR) Competences at the Technical University – Małgorzata Spychała and Anna E. Wolnowska.- 5.The role of CSR in education of production engineers and logistics specialists – Anna E. Wolnowska and Małgorzata Spychała.- 6. Indispensability of Socially Responsible Business Policy – Tjaša Štrukelj and Nataša Gajšt.- 7. Responsible Research and Innovation in Industry: from Ethical Acceptability to Social Desirability – Łukasz Nazarko
Több