Comunicación e innovación: más que un clic para Pymes, Colombia un caso
Bogotá y Medellín, hacia una apuesta de consultoría
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 32.90
-
13 645 Ft (12 995 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 682 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 963 Ft (12 345 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 645 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Editorial Académica Espa?ola
- Megjelenés dátuma 2017. január 1.
- ISBN 9783639531282
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem128 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Las condiciones de la comunicación digital, que posibilitan una transición de lo analógico a lo multitasking, los desafíos que afronta la sociedad del conocimiento, el dise?o de consultoría a partir del rol del planner y el reconocimiento útil de herramientas para la gestión de las pymes desde un ecosistema digital son algunos de los referentes que se le sugieren al lector empresario. Se expone el dise?o de instrumentos aplicados en el trabajo de campo con las pymes muestra de estudio que intentan indagar: ?Cuáles son las estrategias a implementar tanto en el entorno interno como externo de las Pymes de Bogotá y Medellín, que les permita optimizar procesos de innovación en la gestión del conocimiento y en el contexto de las organizaciones. Esta publicación compila los resultados del proyecto de investigación aprobado ante convocatoria de investigación por la Institución Universitaria Politécnico Grancolombiano; y en trabajo colegiado con UCM Universidad Complutense de Madrid y la Universidad Pontificia Bolivariana de Medellin.
Több
Cognitive Psychology: A Student's Handbook: A Student's Handbook
14 308 Ft
12 878 Ft